Sort desktop kabinet
Fra : Thor Østergaard

Dato : 05-03-02 15:12

Hej,
Jeg går og overvejer at købe et sort desktop kabinet, men har lige et par
spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe med inden jeg tager skridtet

1) Hvor kan købe et sådan - de steder jeg har fundet sorte kabinetter har
kun haft dem i tower version
2) Får man sorte frontplader til cd, dvd, brænder, floppy etc. med, eller er
man afhængig af, at finde drev, der leveres med sorte frontplader?

/Thor

Fra : Leony

Dato : 05-03-02 16:18

"Thor Østergaard" <thor@fam-ostergaard.dk> skrev i en meddelelse

>1) Hvor kan købe et sådan - de steder jeg har fundet sorte kabinetter har
>kun haft dem i tower version

Har fundet denne:
http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=YY-A102
Ellers så gør spraymaling en forskel.

> 2) Får man sorte frontplader til cd, dvd, brænder, floppy etc. med, eller
er
> man afhængig af, at finde drev, der leveres med sorte frontplader?

Da der findes mange forskellige drev, der bruger hver deres frontplade,
derfor kan de ikke levere dem med.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : René Jensen

Dato : 05-03-02 19:23

"Thor Østergaard" wrote:
> 2) Får man sorte frontplader til cd, dvd, brænder, floppy etc. med, eller er
> man afhængig af, at finde drev, der leveres med sorte frontplader?

Jeg vil tro at man ikke for den slags med da frontplader til CD-ROM osv.
sidder fast på selv drevet, og det er så op til producenten at
fremstille drev med sort frontpanel.

På et tidspunkt havde Zitech en løsning, hvor man for ca. 1200,- kunne
få malet sin computer en farve, f.eks. sort, gul, rød, grøn, blå osv. -
"farvelægningen" blev udført med professionelt sprøjtemale udstyr, og en
professionel maling, som var garanteret til at holde i mindst 10 år før
farvenuancen ikke var den samme som da den blev malet. -Jeg ved ikke om
de stadigt har det tilbud kørende, men det kunne være et forsøg værd at
tjekke.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Holmes

Dato : 06-03-02 21:56

det her er enormt lækkert, har det selv:
http://www.proconsult.dk/katalog/komp/komp-div/kab-case/kab-dx01bd.html

da der er låge på, slipper du også for at spraymale cd-drev mv. :)