www.aspupload.com
Fra : bongii

Dato : 05-03-02 13:51

En der har en key til dette kompoment ?

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-03-02 14:33

bongii <bongii@mail.tele.dk> escribió en el mensaje de noticias
3c84bee1$0$219$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> En der har en key til dette kompoment ?

Paa http://www.aspupload.com/purchase.html sender de dig en til din
email.
Med venlig hilsen
Lars

Fra : bongii

Dato : 05-03-02 17:48

ja det gør de sikekrt, men det var det jeg ville undgå )

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 05-03-02 21:24

"bongii" <bongii@mail.tele.dk> wrote in message
> "Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message

> ja det gør de sikekrt, men det var det jeg ville undgå )

Hmm, du er vel klar over at du ligger i farezonen for at miste TDC som
udbyder?
De ser sikkert ikke med milde øjne på en opfordring til at drible med warez
og deslige

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Flemming Jensen

Dato : 06-03-02 11:14

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> udbyder?
> De ser sikkert ikke med milde øjne på en opfordring til at drible med

Det sker nok ikke skal du se. Jeg vil også råde ham til at købe nøglen. Men
TDC vil miste mange kunder så!

Spørg i news:alt.dk.warez !

FJ

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-03-02 12:46

"Flemming Jensen" <FJprivat@post.dk> wrote in message

> [...]
> warez
>
> Det sker nok ikke skal du se. Jeg vil også råde ham til at købe nøglen.

Hmm, jeg synes nu ellers at min henvisning til warez communities var pakket
pænere ind ;.)

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Flemming Jensen

Dato : 06-03-02 15:10

> Hmm, jeg synes nu ellers at min henvisning til warez communities var
pakket
> pænere ind ;.)

Var den også men det med TDC var måske pakket for meget ind

FJ

Fra : bongii

Dato : 06-03-02 15:32

miste TDC som udbyder ? lol. Det er jo et lille komponent...
Det kunne godt ske der var nogle der var kommet uden om det der
beskytetlse...
Kilsekoderne må jo også lægge på computeren et elelr andet sted, og hvis man
ændrede dem en smule, ville TDC nok vente 2 måneder med at kyle mig af :P

Fra : Flemming Jensen

Dato : 06-03-02 15:59

> [...]
man
> ændrede dem en smule, ville TDC nok vente 2 måneder med at kyle mig af :P

Heh. Stadigvæk.. TDC er ligeglade med om man bruger sin forbindelse til
warez eller ej. Desuden er eller andre udbydere. Det skulle også stå i
betingelserne, hvis man kunne miste sin udbyder ved at bruge sin linje til
at hente spil, programmer osv.

Det er mere op til folks samvittighed om de vil bruge 20.000 på 3D studio
max eller hvad de nu koster eller hente det.

Mvh
FJ

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-03-02 16:10

Flemming Jensen <FJprivat@post.dk> escribió en el mensaje de noticias
3c862ea1$0$83742$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Det er mere op til folks samvittighed om de vil bruge 20.000 på 3D
studio
> max eller hvad de nu koster eller hente det.

Eller de godt 1300 Dkr som dette komponent koster (Det er godt nok ogsaa
lidt krydret i prisen)
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Holmes