POP3 til Postfix
Fra : Ukendt

Dato : 05-03-02 08:23

Hej

Jeg er lidt uviden omkring hvilket POP3-program jeg skal bruge på min redhat
7.1, der gør det muligt at hente brugernes post fra linux'en...

Jeg bruger postfix til at modtage og sende post med, og det virker fint
(omsider), men hvad hvis jeg vil forbinde via POP3 og hente min post ???

Det skal helst være nemt at sætte op.

På forhånd tak!

Thomas Petersen

Fra : Allan Joergensen

Dato : 05-03-02 08:54

Thomas Petersen <Hemmelig!> wrote:

> Jeg bruger postfix til at modtage og sende post med, og det virker fint
> (omsider), men hvad hvis jeg vil forbinde via POP3 og hente min post ???
> På forhånd tak!

Jeg ved ikke hvilket der følger med Redhat, men jeg har meget gode
erfaringer med tpop3d (http://www.ex-parrot.com/~chris/tpop3d/).

--
Allan Joergensen aka [DW] on eu.openprojects.net

"I do not mind lying, but I hate inaccuracy." -- Butler

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-02 09:18

"Allan Joergensen" <dw@nowhere.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke hvilket der følger med Redhat, men jeg har meget gode
> erfaringer med tpop3d (http://www.ex-parrot.com/~chris/tpop3d/).

Tak, den prøver jeg :)

Fra : Michael Wojciechowsk~

Dato : 05-03-02 09:30

On Tue, 5 Mar 2002 08:23:28 +0100, Thomas Petersen <Hemmelig!> wrote:

> [...]

Qpopper (www.qpopper.org) er ret nem at sætte op. Desuden kan du
slippe for at køre det igennem *inetd.

--

/wojci at wojci dot dk

One must suffer before enlightenment.

Fra : Jesper

Dato : 05-03-02 13:41

"Thomas Petersen" <Hemmelig!> wrote:

> Jeg bruger postfix til at modtage og sende post med, og det virker fint
> (omsider), men hvad hvis jeg vil forbinde via POP3 og hente min post ???

Jeg har sat teapop op, ser ud til at virke fint. Meget fleksibel i sin
konfiguration.

--
Jesper