WYSIWYG editor
Fra : Niels Prins

Dato : 04-03-02 21:51

At sætte en WYSIWYG tekst editor op i PHP eller ASP til indtastning af
tekst i browseren er rimeligt enkelt på Windows platformen. Der
eksisterer en del OpenSource og det er blot et spørgsmål om at
programere forbindelsen mellem editor og database.

Det jeg mangler er en der virker på Mac. Så vidt jeg kan finde ud af
bruges der på Windows noget ActiveX der ikke eksisterer på Mac, men er
det muligt at programerer sig ud af det i JavaScript og er der nogle
gode links til steder på nettet med flerer oplysninger. Jeg har også
syslet med tanken om at lave en løsning i Flash eller Schockwave
- nogle erfaringer..???
Niels