FGSW-8TP
Fra : Jackster

Dato : 04-03-02 18:50

Hej alle,

Jeg har lige brug for lidt hjælp.

Jeg har været mindre klog og købe følgende.:

8 ports 10/100Base-TX Module - FGSW-8TP

Det er jo normal installeret i et rack. Da køber ikke sendte rack med har
jeg et problem.

STRØM!!!!!!!!!!

Hvad gør jeg? Skal jeg skaffe dette rack.:

FGSW-1602 eller?

Kan jeg levere strøm til det på andre måder.

Alt det med at gå tilbage til køber, ja desværre!

Så besvar omkring skaffelse af strøm til denne switch.

/Jackster, Århus N
lupo3l@mail.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-03-02 22:01

"Jackster" <lupo3l@mail.dk> wrote in message

> Hej alle,

Hey

> [...]
>
> 8 ports 10/100Base-TX Module - FGSW-8TP
>
> Det er jo normal installeret i et rack. Da køber ikke sendte rack med har

Jeg er slet ikke med.... Efter disse informationer, synes jeg du snakker
lidt sort... Du siger switchen er til rackmontage,,, DU har ikke noget rack,
men problemet er strøm?

Hvad har strøm med rackskabet at gøre?

> Hvad gør jeg? Skal jeg skaffe dette rack.:
>
> FGSW-1602 eller?
>
> Kan jeg levere strøm til det på andre måder.

Det ved jeg ikke,,, du ser bag på switchen.. Hvilket slags strømstik??? Så
køber du et kabel, og sørger for du har noget at forsygne kablet fra... Fx
en EDB-gruppe eller ligende...

Fra : Jackster

Dato : 04-03-02 22:40

>Jeg er slet ikke med.... Efter disse informationer, synes >jeg du snakker
>lidt sort... Du siger switchen er til rackmontage,,, DU >har ikke noget
rack, men problemet er strøm?

Kig her.:
http://www.mps.dk/planet.htm

Jeg har det der sidder inde i disse rack,
10/10/GbE Switch
--FGSW-1602/FGSW-2401

Model'en med 16 porte.

Disse 16 porte er bygget op af 2*FGSW-8TP.

Jeg har så 1*FGSW-8TP som skal sidde i dette rack.

> [...]

køber du et kabel, og sørger for >du har noget at forsygne kablet fra... Fx

Der er ingen strøm "indgang". Hvis jeg kigger bag på denne FGSW-8TP, så ser
det ud som en scsi kabel dog med fire rækker og lidt større.

Stadig lidt sort snak, men altså en slags hot-plug til montering i rack'et.
Herpå så at få strøm gennem racket.

/Jackster, Takker igen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-03-02 22:43

> [...]
> det ud som en scsi kabel dog med fire rækker og lidt større.
>
> Stadig lidt sort snak, men altså en slags hot-plug til montering i

Ahha,,, måske andre kan hjælpe,,, min grød siger ikke meget om den sag

Fra : Jens

Dato : 04-03-02 23:54

"Jackster" <lupo3l@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Model'en med 16 porte.
>
> Disse 16 porte er bygget op af 2*FGSW-8TP.
>
> Jeg har så 1*FGSW-8TP som skal sidde i dette rack.

Næppe, for det er sikkert ikke kun strøm som modulet skal have.

> [...]
> det ud som en scsi kabel dog med fire rækker og lidt større.
>
> Stadig lidt sort snak, men altså en slags hot-plug til montering i

Du skal have racket, til at montere kortet i. Ellers kan du ikke bruge det
til en flyvende fis.....

Jens