Genvej som EXE fil
Fra : watz

Dato : 04-03-02 18:31

Hej
Jeg vil gerne lave en genvej til en fil på internetet med en exe fil,
det er en ftp server jeg skal have filen fra. Det skal være sådan når
man trykker på den begynder den at donwloade filen, er der nogle der ved
om det er muligt at lave en genvej som en exe fil,

Hilsen Watz

http://www.kandu.dk/

Fra : Eivind Midtgård

Dato : 05-03-02 11:49

"watz" <watz.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
ved
> om det er muligt at lave en genvej som en exe fil,

Windows? Bruk en 'internet shortcut'. Det er en tekstfil med endelse
'.url'.
Innholdet kan se slik ut

[InternetShortcut]
URL=http://www.somewhere.com