TV-kort
Fra : Karsten Nielsen

Dato : 04-03-02 16:10

Hej

Jeg har købt et tv-kort af mærket: AverTV. Det har fungeret fint lige
indtil at jeg formaterede harddisken.

Problemmet er at når jeg vil installerer softwaren som følger med
tv-kortet får jeg følgende fejlmelding: forkert program...!

Driverne til kortet kan jeg godt lægge ind og softwaren til tekst-tv
kan jeg også installerer.

Place help..

Karsten

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 05-03-02 03:05

On Mon, 04 Mar 2002 16:10:08 +0100, Karsten Nielsen
<karsten_nielsen@mail.tele.dk> wrote:

>Problemmet er at når jeg vil installerer softwaren som følger med
>tv-kortet får jeg følgende fejlmelding: forkert program...!

Hvor kommer fejlmeldingen - under installationen eller efter?

Lars