usynlig handicappet
Fra : --Tojo--

Dato : 04-03-02 15:22

"Alice Trauelsen" <alice.trauelsen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3c1c62eb$1$25382$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej
> På nettet har jeg fundet et sted hvor vi selv kan lave vores grupper. Jeg
> har bl.a. lavet usynlig handicappet.

Hej Alice
tak for dit brev/digt

Jeg har det på samme måde !
De højst 4 (fire) timer i døgnet som jeg kan være oppe er gode, her kan man
ikke se ens handicap,
MEN de 20-24 timer hvor man ligger i sengen og har det dårligt det ved
"verden" ikke.
Men at folk kan være så uforskammet - det gør mig ondt - den smerte oven i er
jeg forskånet for.

Jeg vil se lidt mere på din hjemmeside
Hilsen Torben Johansen

Fra : Jens Dørge

Dato : 04-03-02 21:41

Hej.

Tak for dit indlæg, det er rart at ikke alt går op i tonede ruder, Mercedes,
automatgear osv.

De usynlige handicap er nok de værste at leve med, der er ikke en kørestol,
som skal ind i netto, men hvad med manden, der får skæld ud af en
kørestolsbruger fordi han benyttede handicaptoilettet (for at skifte ble),
hvilket ikke kan lade sig gøre i et urinale. Tænker i på ham ?. Blåt skilt
så har man førsteret, det er vel værre at skulle køre 50 mtr. end at tisse i
bukserne.

--Tojo-- <tojo@mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c838321$0$10827$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 04-03-02 22:22

Jens Dørge skrev:

>De usynlige handicap er nok de værste at leve med, der er ikke en kørestol,

Det er sikkert rigtigt - for folk med usynlige handicaps.
Sclerose er det værste at leve med - for en sclerosepatient. O.s.v.

>.....Tænker i på ham ?.

Ja men ikke i stedet for.
Man kan da fint tænke på de usynligt handicappede uden at overse alle
andre handicappede.

>så har man førsteret, det er vel værre at skulle køre 50 mtr. end at tisse i
>bukserne.

Hvorfor skal det hele stilles op som enten eller?

Får den herre bedre behandling med sit handicap, hvis alle
invalideparkeringspladser nedlægges?
eller hvis alle i rullestol skal op ad trapperne?

www.kajsvenningsen.dk/