Backup fejler periodisk
Fra : Søren Birkholm Madse~

Dato : 04-03-02 11:41

Hejsa

Jeg har et problem med:

Veritas Backup Exec
Version 4,5a
Build: SRS 300B58A

Backupen køre entlig fint nok, men i løbet af en ugen hopper backupen en dag
over. F.eks. hver 2. eller 3. dag, beslutter backupprogrammet sig for ikke
at køre, dagen efter køre det fint igen. Jeg har haft slettet backup-jobbet
og oprettet det på ny, men det hjalp intet.

Det er meget variablet hvornår at fejlen indtræder. Og jeg kan ingen fejl
finde i log's eller opsætningen.

Håber der er nogen der kan kommer med et guldkorn.

Mvh
Søren

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 05-03-02 11:08

"Søren Birkholm Madsen" <sbm@boga.dk> wrote in message

> [...]
> finde i log's eller opsætningen.
>
> Håber der er nogen der kan kommer med et guldkorn.

Vi havde en HP tapestreamer.

Den var på et netværk, hvis en af computerne der skulle tages backup af
var slukket,
så stoppede jobbet.

Vi lavede et job for hver maskine.

Det kan også være noget med rettigheder.

Carsten N.