valg af hingst
Fra : Tulle

Dato : 04-03-02 11:26

Hej NG
jeg har en holstener hoppe på 175 cm, fra 1991 som jeg gerne vil have i fol til maj.
Hun er optaget i Grænse egnens holstener forenings hovedstambog.
Hun er efter Lincoln/Landgraf I, og føllet skal primært bruges til spring.
Nogle gode forslag? Ikke hingste på Sjælland, hoppen her står ved Århus.
Jeg har aldrig fået en af mine heste sat i fol før, så jeg ved ikke noget om kåring osv. Så jeg vil meget gerne høre om jeres
erfaringer, historier, gode råd før hingstebesøget, i de 11 mdr. og efter føllet er født.
Håber i kan hjælpe.
Mvh. Marianne

Fra : Nielsen

Dato : 08-03-02 17:18

Hej....
hvis du har mulighed for det så tag til Hingstekåringen i Herning, der er
også "gamle" hingste. Der kan man nemt blive fristet, men også se afkommene
og hvad de præsterer. Jeg mener man kan komme ind uden billet til
opvarmningshallen ( man har kunnet tidligere )
Hilsner fra Dorthe

Fra : Tulle

Dato : 09-03-02 18:02

Hej Dorthe
Jeg skal derned hele lørdag og har billet, så må jeg jo prøve at bestemme mig.
Mvh. Marianne