Nyt rat (eller evt. løse problemet med det~
Fra : Martin K

Dato : 04-03-02 09:57

Hej Gruppe (håber det er den rigtige)

Jeg har netop købt en helt ny kværn, med AMD Athlon XP 1700+, Asus A7A266-E
mobo, 256 Mb SD-ram PC133. I denne forbindelse har jeg installeret Win2k i
stedet for Win98.

Jeg har også et gammelt rat (Logitech WingMan Formula - det sorte). Dette
skal tilsluttes gameporten, men nu er problemet, at Logitechs Win2k-drivere
kun understøtter USB indgang, så den kan ikke finde rattet, og jeg kan
derfor ikke bruge det. Nu er spørgsmålet hvordan jeg får det gamle rat til
at virke igen, eller hvilket nyt rat jeg så skal købe. Og nej... Logitechs
MOMO-model er lige tanden for dyr Nogen forslag?

På forhånd tak...

--
Martin K

Fra : Peter Schrøder

Dato : 04-03-02 12:56

"Martin K" skrev
> [...]
Win2k-drivere
> kun understøtter USB indgang, så den kan ikke finde rattet, og jeg kan

Med mindre dit rat er force feedback, kan du bare installere
det som et alm. joystick. Pedaler er frem og tilbage og selve rattet
højre / venstre.

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Martin K

Dato : 04-03-02 14:12

Hej

Der er ingen Force Feedback på rattet... jeg synes jeg har forsøg alt. Hvis
man forsøger at sætte det op under game controllers, vil det desværre stadig
ikke virke. Men jeg kunne da prøve igen

Ellers havde jeg tænkt mig dette nye rat:
http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=WFORMULAFGP

Der er force feedback og hele svineriet!

--
Martin K

Fra : Peter Schrøder

Dato : 04-03-02 15:08

"Martin K" skrev
> [...]
Hvis
> man forsøger at sætte det op under game controllers, vil det desværre

Min knægt har et noname rat. Det skal bare sættes op
som et "to-akslet joystick m. 4 knapper" og kalibreres.
Men det kan jo være noget specielt med dit rat...

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Martin K

Dato : 04-03-02 15:43

OK.. den model har jeg ikke prøvet... jeg har kun prøvet at sætte op som
'rat m. pedal' i win2k. Men jeg vil da prøve det andet hurtigst muligt!

Og hvis det virker, takker jeg hermed for supporten (og hvis det ikke virker
takker jeg for din tid)

--
Martin K