2 grafikkort
Fra : ThomasT

Dato : 04-03-02 07:14

Jeg har nogen gange læst om at folk har to monitorer kørende samtidig. Jeg
kører WinXp på en nyere maskine (AMD XP1600+) med agp-grafikkort (Geforce 2
pro). Hvad skal der til for at jeg kan prøve med 2 monitorer? et ekstra
pci-gfx-kort?
Virker det?

Hilsen
ThomasT

Fra : Jesper KA

Dato : 04-03-02 10:43

"ThomasT" <thth@pc.dk> wrote in message
> [...]
2
> pro). Hvad skal der til for at jeg kan prøve med 2 monitorer? et ekstra

Et ekstra PCI kort eller et kort med udgang til 2 skærme .. f.eks. et matrox
... sidst nævnte løsning kører jeg med ( et G400 Max ) og det fungerer
rigtigt godt enda.

Regards

Fra : Lars Møllebjerg

Dato : 04-03-02 20:20

"Jesper KA" <jkadk@hotmail.com> wrote in message

> [...]

matrox
> .. sidst nævnte løsning kører jeg med ( et G400 Max ) og det fungerer
Er der ikke noget med at G400 ikke kan klare ret høj opløsning på anden
skærm? En af mine kollegaer blev vist slemt skuffet da han prøvede at fyre
op under 2 21" skærme - vi andre har G450 så de kan klare det :)

/Lars