Video kvalitet ?
Fra : Keld Sørensen

Dato : 03-03-02 17:41

Jeg har nogle gamle smalfilm og diverse VHS videobånd.
Kan jeg med fordel indspille, redigere og gemme på CD'er
og få en tilstrækkelig god kvalitet ?

Jeg har lige købt en 1,6Ghz Pentium 4 og planlægger
at bruge MS Movie Maker.

Hvis ikke dette kan bruges - hvad skal jeg så have ?

--
Keld Sørensen
Denmark

Fra : Mogens

Dato : 04-03-02 08:00

On Sun, 3 Mar 2002 17:40:51 +0100, "Keld Sørensen"
<KeldSorensen@email.com> wrote:

> [...]
>
>Jeg har lige købt en 1,6Ghz Pentium 4 og planlægger
>at bruge MS Movie Maker.
>
>Hvis ikke dette kan bruges - hvad skal jeg så have ?

Din computer kan sikkert klare opgaven, hvis ellers du
har mulighed for at overspille filmene til den.

Bladet "Komputer" kører en rigtig god artikelserie om
netop dette emne for øjeblikket.

Mvh Mogens