ADSL og Stofanet samtidig.
Fra : Amazing Pudding

Dato : 04-03-02 03:51

Efter Stofanets enorme prisstigning er også jeg begyndt at overveje et
skifte til ADSL (f.eks. TDC Bredbånd). Af forskellige årsager (bl.a. a.h.t.
email-adressen) kunne jeg imidlertid godt tænke mig samtidig at beholde
Stofanet, f.eks. kun til mail. Det ville jo sandsynligvis kun koste mig 50.-
om måneden.

Mit spørgsmål er så om det er teknisk muligt at have begge forbindelser
kørende samtidig, på den samme maskine? Vil der være nogen specielle
ulemper? Nogen ADSL-løsninger der er bedre en andre til dette formål?

M.v.h.
A.P.

Fra : Mig

Dato : 04-03-02 08:20

> Mit spørgsmål er så om det er teknisk muligt at have begge forbindelser
> kørende samtidig, på den samme maskine? Vil der være nogen specielle
> ulemper? Nogen ADSL-løsninger der er bedre en andre til dette formål?

Hvis stofa ikke lukker for din email, så kan du jo sagtens hente mail fra stofa's servere fra en ADSL linje

Glæd dig til adsl

Stofakonceptet sucks til prisen

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 04-03-02 12:45

On 04 mar 2002 Mig enriched usenet with:

> Hvis stofa ikke lukker for din email, så kan du jo sagtens hente
> mail fra stofa's servere fra en ADSL linje

Stofanet lukker for kontoen det øjeblik, man afleverer sit kabelmodem.

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

Si fractum non sit, noli id reficere

Fra : Mig

Dato : 04-03-02 20:30

ufedt

Hos flere udbydere kan man jo gratis oprette en email, som man så kan beholde i årevis.

Fra : Kim Jensen

Dato : 04-03-02 23:33

> Mit spørgsmål er så om det er teknisk muligt at have begge forbindelser
> kørende samtidig, på den samme maskine? Vil der være nogen specielle
> ulemper? Nogen ADSL-løsninger der er bedre en andre til dette formål?

Du kan jo principielt bare rykke dit StofaNet-stik ud og fortsat betale de
50,- om måneden. Din StofaNet mail konto burde du stadig kunne læse via din
ADSL-forbindelse.

Kim Jensen
litewerx.com // kelvin8.com // newscaster.dk

Fra : Verner Olsen

Dato : 05-03-02 01:05

On Mon, 4 Mar 2002 23:33:23 +0100, "Kim Jensen" <kim@litewerx.dk>
wrote:

>Du kan jo principielt bare rykke dit StofaNet-stik ud og fortsat betale de
>50,- om måneden. Din StofaNet mail konto burde du stadig kunne læse via din
>ADSL-forbindelse.

Ikke alene principielt - også i praksis (Det gør jeg ihvertfald

Verner

Fra : Amazing Pudding

Dato : 05-03-02 01:23

> Ikke alene principielt - også i praksis (Det gør jeg ihvertfald

Ok! Det er dæleme da smart Takker for svarene! Nu vil jeg så begynde at
overveje hvor lav en hastighed jeg vil kunne leve med på en ADSL
forbindelse.

A.P.

Fra : Mig

Dato : 05-03-02 10:27

> Du kan jo principielt bare rykke dit StofaNet-stik ud og fortsat betale de
> 50,- om måneden. Din StofaNet mail konto burde du stadig kunne læse via din
> ADSL-forbindelse.

50,- om måneden for en email adresse?
I har for mange penge så

Fra : Verner Olsen

Dato : 05-03-02 16:28

On Tue, 5 Mar 2002 10:26:55 +0100, "Mig" <nifoNOSPAM@nospam.dk> wrote:

>50,- om måneden for en email adresse?
>I har for mange penge så

E-mailadresse _OG_ backup af forbindelsen til nettet..

Verner

Fra : Flemming Joensson

Dato : 06-03-02 01:53

Verner Olsen <vernols@JAKABOVmail1.stofanet.dk> wrote in

> E-mailadresse _OG_ backup af forbindelsen til nettet..

Jae, men det er jo yderst sjældent at ADSL linjen er nede (efter hvad
jeg hører fra diverse sider), så det med backup er vel lige at
overdrive lidt?

--Flemming

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 06-03-02 13:51

Ikke hvis du har stofa.

Mvh
Thomas

Fra : Verner Olsen

Dato : 06-03-02 22:54

On Wed, 6 Mar 2002 00:53:27 +0000 (UTC), Flemming Joensson
<joensson@fjerndette.blob.dk> wrote:

>Jae, men det er jo yderst sjældent at ADSL linjen er nede (efter hvad
>jeg hører fra diverse sider), så det med backup er vel lige at
>overdrive lidt?

Det er måske rigtigt nok, men ifølge Murphy så er den nu alligvel nede
når man _skal _ bruge den (men så skal det jo nok passe at backup'en
også er nede
Anyways, så var min ADSL nede i går aftes (Muligvis ikke ret længe,
jeg ved det ikke - jeg gik i seng

>--Flemming

Verner