netværkskort Realtek RTL8139 fast ethernet
Fra : Frede Sørensen

Dato : 04-03-02 01:21

Efter at have været nød til at lave en ny installation, kan jeg ikke få
ovenst. netkort til at fungere.

Fra windows enhedhåntering

Realtek RTL8139 Family PCI fast ethernet
I/O e800-e8ff
Hukommelse EC000000 - EC0000FF
IRQ 10 (i Millenium siger den godt nok IRQ 9)
Men når jeg taster tallene ind i KDE's networkconfiguration, svarer den:
Networkcard couldn't be initialized, pleasé check you're settings again.
Hvad gør jeg forkert??

Fra : Allan Olesen

Dato : 04-03-02 07:27

"Frede Sørensen" <frede-plesnerFJERN@mail.sonofon.dk> wrote:

>Men når jeg taster tallene ind i KDE's networkconfiguration,

Du skal slet ikke taste tal ind. Du skal højst angive, hvilket modul,
der skal bruges (hedder, så vidt jeg kan huske, 8139too med kerne
2.4).

--
Allan Olesen, Lunderskov

"UNIX er overflødigt." - Lars P. Fischer