udstillingen i Herlev
Fra : Preben Kittelmann

Dato : 03-03-02 22:44

Hej.
Jeg så ikke ret mange fra "museklubben" i Herlev,
men hvis I vil se nogle billeder derfra, så kan de findes
på denne adresse:

http://zoner.subnet.dk/katte/index.html

--
Med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 04-03-02 17:43

Jeg så også "bare" Cmilla og Helle, hvor var alle i andre??

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Lene Vang

Dato : 04-03-02 17:39

jeg lå hjemme i min seng :)

hilsen
Lene Vang

Fra : Denise

Dato : 04-03-02 17:44

Hej Nina
Jeg var på bådeudstilling i Bella. Og hvor har du ellers været henne, jeg
synes ikke du har været så meget på banen her: Nu favoriserer du vel ikke de
andre nyhedsgrupper i stedet for denne vel, for det kan vi altså ikke have ?
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 05-03-02 17:37

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> wrote in

> Jeg så også "bare" Cmilla og Helle, hvor var alle i andre??

Hæhæ, jeg lavede noget så kedeligt som at gøre rent
Men her trængte nu også, specielt fordi Joey havde et par protestdage
hvor han tissede på gulvet i stedet for i sin bakke. Jeg tror han
protesterede over Lantes tyveri af hø-buret. Joey har to bure, et til
kun hø og et til foder- og vand-skåle og toilet. Det med høet har Lante
fuldstændigt invaderet. Han mener at der er nogle gode steder at sove,
men toppen af kradsetræet og høet kommer vidst ind på en delt 1. plads

Kate

Fra : Eva Schmidt

Dato : 04-03-02 18:48

Hej Preben

Tak for synet, dejlige billeder!

mvh Eva

Fra : Nina El Falaki

Dato : 05-03-02 20:09

Hej Preben

Hvor er billederne af Djamilla og Djamal blevet gode.

Fra : Jette

Dato : 05-03-02 23:04

"Preben Kittelmann" skrev:
> Hej.
> Jeg så ikke ret mange fra "museklubben" i Herlev,
> men hvis I vil se nogle billeder derfra, så kan de findes
> [...]

Hej Preben .... fine billeder ... men nogen af dem virker som om de er
komprimeret lidt i overkanten

Det var min første tur på udstilling, og jeg var overvældet af alle de
flotte katte ... især en lille hvid killing med store kuglerunde øjne og
flad næse. Den sad på sin ejers arm da jeg kom forbi og udbrød "Neeeeej,
se!", og min kæreste kom hen, og så stod vi ellers der og sjavlede over
katten, uden tanke for ejeren (hvad har hun dog ikke tænkt *S*)... I hvert
fald mente hun at jeg nok var nødt til at hilse på missen, så jeg fik det
lille kræ i armene, og smeltede totalt.
Det var lige før vi fik kat nr. 3 *G* ... men den lignede en million, så jeg
afleverede pænt tilbage med tak for lån *S*

Men da vi gik rundt der mellem alle burene, forsøgte at jeg finde navne på
kattenes ejere, for at se om jeg kunne kende nogen fra NG'en. Det var
imidlertid svært at få øje på de små visitkort og foldere der lå fladt ned
ovenpå burene .... og så var det jeg fik sådan en idé som nok kun kan komme
fra sådan en ignorant, intetvidende person som mig, dér ikke ved det
fjerneste om katteudstillinger *S* ... men var det mon muligt at de fra
NG'en der udstiller kunne skilte lidt med det? Naturligvis ikke sådan en
lysavis str. 3 x 4 meter med blinkene neonlys ... bare en diskret A4 på
stativ med "NG" på, som man får øje på når man går forbi buret.... Jeg ved
ikke om man overhovedet har lov til den slags... må man det?

Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg har været på udstilling

Mvh. Jette

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 06-03-02 02:13

On Tue, 5 Mar 2002 23:03:50 +0100, "Jette" <jni@omnix.dk> wrote:

> [...]
>Det var lige før vi fik kat nr. 3 *G* ... men den lignede en million, så jeg
>afleverede pænt tilbage med tak for lån *S*
En af de gode ting ved at besøge en katteudstilling er, at man færdes
blandt folk, der er ca. lige så skøre som en selv

> [...]
>stativ med "NG" på, som man får øje på når man går forbi buret.... Jeg ved
>ikke om man overhovedet har lov til den slags... må man det?

Jeg ved ikke, om man må, men ideen er god - også med henblik på
de folk, der ikke kender denne gruppe.

>Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg har været på udstilling

Det er det vist heller ikke for mit vedkommende..

--
Med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 06-03-02 10:48

On Tue, 5 Mar 2002 23:03:50 +0100, "Jette" <jni@omnix.dk> wrote:

>. fine billeder ... men nogen af dem virker som om de er
>komprimeret lidt i overkanten

Det skyldes, at billederne er taget uden blitz for
ikke at forskrække kattene, derved undgår jeg også
røde øjne, men eksponeringstiden bliver ret lang,
og derfor bliver billederne let slørede/rystede.
(mit kamera har en hastighed svarende til ISO 100 !)

--
Med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk