Geforce2 mx 400???
Fra : Christian Lauritzen

Dato : 03-03-02 21:52

Hej er der nogen af jer der har et palit daytona geforce2 mx 400 med 64 mb
ram og tv - out grafikkort har store problemer?
Kan indtil videre kun køre med version 23,11 af detonator driverne når jeg
installerer de nye f.eks 27,50 eller 27,51 siger den at den ik kan finde
filen nvdesk32.dll men den kan jeg så sige den skal tage under system32
mappen så installerer den driverne, men så virker twinview ikke???? nogen
der kan hjælpe det håber jeg. kan heller ikke få coolbit til at virke
ordentligt?, men er nvmax ikke også lige så godt mindst?

Håber i kan og vil besvare nogle a mine spørgsmål

M.V.H. Christian L.

kører 300a
abit bundkort
256 mb 133 ram

Fra : Jeremias Sørensen

Dato : 07-03-02 22:55

Jeg har det samme grafikkort og kører i øjeblikket med 23,11 og det fungere
fint.
Mit råd er at du skal holde dig til de detonator-driver som nvidia har på
www.nvidia.com da de er de mest gennemtestede.
De versionen du finder andre steder med højre numre er beta-versioner som
ikke er gjort officielle endnu. - måske fordi de ikke virker ordentligt.