A-open brænder lort eller...
Fra : Hans Henrik

Dato : 03-03-02 20:46

Jeg har købt en Aopen brænder og brændt ca 60cdér, men der har været
bufferunderrun på ca 15 stk, og det syndes jeg ikke kan være rigtig er det
bare mig eller er det en skod brænder håber der er nogle som kan hjælpe.
Jeg bruger neroburning 5.0 som progam.

MVH HHR

Fra : Peter Møller

Dato : 03-03-02 23:19

Har også Aopen 24x10x40 brænder.
Hos mig kører det simpelthen perfekt, - har endnu (7-9-13) ikke lavet nogen
fejl, og den har da efterhånden brændt 70-80 skiver.
Bruger Easy CD-Creator 5.02d

Mvh.
Peter Møller

Fra : orbital

Dato : 04-03-02 08:55

On Sun, 3 Mar 2002 20:46:09 +0100, "Hans Henrik"
<hhr@garagen-jylland.dk> wrote:

> [...]
>bare mig eller er det en skod brænder håber der er nogle som kan hjælpe.

Det er ikke brænderens skyld. Jeg bruger en gammel aopen 4x brænder,
som reelt er en ricoh, nu 6x med en ny bios. Aldrig problemer.

Nero bruger en cache på 20 Mbyte i ram. Hertil kommer brænderens cache
på som regel 2-4 Mbyte.

Det må være en skod harddisk eller skod oprydning på den.

Hvad med at defragmentere.

Hvis det er on-the-fly kopiering fra cd, så er det jo en anden sag. De
må ikke sidde på samme fladkabel, de 2 drev. Det må brænder og cd
selvfølgelig heller ikke. Så har data-trafikken dårlige betingelser,
idet det skal køre på skift.

mvh

John

Fra : Axel Moslund

Dato : 30-03-02 20:38

> Det er ikke brænderens skyld. Jeg bruger en gammel aopen 4x brænder,
> som reelt er en ricoh, nu 6x med en ny bios. Aldrig problemer.

Var det en Ricoh BIOS opgrad. du brugte, i så fald hvor henter man sådan en
?

Mvh Axel Moslund

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 30-03-02 20:42