dselect
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-03-02 18:05

Greetings!

Jeg oplevede i fredags at dselect 'hjalp mig af' med nogle pakker, som den
mente jeg ikke skulle bruge mere. Findes der en måde hvorved jeg kan få vist
ændringer og _kun_ ændringer ved en update?
Jeg syne ikke det er fedt at skulle kontrollere 8-9 tusinde Debian-pakker
for at sikre at den ikke laver ulykker.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Martin Skøtt

Dato : 03-03-02 21:38

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> writes:

> [...]
> ændringer og _kun_ ændringer ved en update?
> Jeg syne ikke det er fedt at skulle kontrollere 8-9 tusinde Debian-pakker

Jeg ved ikke hvordan du gør det med dselect, men -s parametren til
apt-get viser kun hvad den ville gøre, men uden at gøre det.

--
Martin Skøtt
martin@z3n.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-03-02 11:00

"Martin Skøtt" <martin@z3n.dk> wrote in message
> Jeg ved ikke hvordan du gør det med dselect, men -s parametren til
> apt-get viser kun hvad den ville gøre, men uden at gøre det.

Med deselect får et et script at kigge igennem, men det er uinteressant for
mig, da jeg blot er bruger af systemet (og skal køre opdateringen).