Lexmark Z53
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-03-02 18:12

Jeg skulle bare lige installere en Lexmark Z53 printer, men, men, men... Den
taler squ Spansk!
Og det fatter egeren ikke en brik af.

Under installation kan man vælge sprog, og vælger jeg fx Engelsk (der er
ikke dansk), så taler dyret Spansk. Indstillings mulighederne og hjælpe
funktionen er ligeledes på Spansk!

Nogen der kender en løsning på det ?

Jeg har prøvet at vælge Tysk, men nej, det er også Skraldespansk.
Jeg har downloadet nyeste Engelske driver, det er også Skraldespansk.

Jeg har læst manualen (!) Den giver ikke mulighed for at skifte sprog.
LexLuthers hjemmeside omtaler heller ikke problemet.

Nogen der har en løsning ?

OS: Win2k US, ledning: USB, Ønsket sprog: Dansk eller Engelsk

På forhånd tak
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-03-02 23:47

Pyhhh ha! Afinstallations programmet kunne ikke få lov til at fjerne den
mappe der var installeret i første installation og efterfølgende
reinstallationer og opgraderinger kunne heller ikke få lov at overskrive
mappen, så den blev på Spansk indtil jeg startede op i DOS og fjernede
mappen manuelt.

Sikke dog en gang juks. Men nu skriver og taler (ja det er slået fra) den
Engelsk.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen