2 spørgsål:
Fra : ph

Dato : 03-03-02 16:18

2 spørgsål:

1: Hvordan viser jeg resultatet fra en acces database in en god gammeldags
ramme?

2: Som sagt har jeg lavet en database i Acces. Hvordan fremviser jeg
"stykker" af den i en ASP side. Altså f.eks fra ID 3 til ID 8???

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 03-03-02 16:26

"ph" <gfgds@yahoo.com> skrev i melding
> 2 spørgsål:
>
> 1: Hvordan viser jeg resultatet fra en acces database in en god
gammeldags
> ramme?

Du må bruke HTML :

> 2: Som sagt har jeg lavet en database i Acces. Hvordan fremviser jeg
> "stykker" af den i en ASP side. Altså f.eks fra ID 3 til ID 8???

Jeg er ikke 100% sikker på tallene. Er heller ikke helt sikker på om
Access godtar den ...
SELECT ..... LIMIT 3, 5

--

Vennlig hilsen Erlend
erlendkb@online.no

Fra : Jørn Andersen

Dato : 03-03-02 16:44

On Sun, 03 Mar 2002 15:25:38 GMT, "Erlend Klakegg Bergheim"
<erlendkb@online.noNOSPAM> wrote:

>Jeg er ikke 100% sikker på tallene. Er heller ikke helt sikker på om
>Access godtar den ...
>SELECT ..... LIMIT 3, 5

Brug
SELECT ... WHERE ID > 2 And ID < 9
eller
SELECT ... WHERE ID BETWEEN 3 And 8

(Jeg kan ikke lige huske om BETWEEN tager "enderne" med ...)

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : knud@berggreen.inval~

Dato : 03-03-02 17:51

at 2002-03-03 16:44:00, Jørn Andersen <jorn@jorna.dk> said:

>SELECT ... WHERE ID BETWEEN 3 And 8

>(Jeg kan ikke lige huske om BETWEEN tager "enderne" med ...)

Between tager begge værdier med.

/Knud

--
Skrækeksempler på splittede, sammensatte ord: http://www.fiduso.dk/skraekeksempler.htm
Og de andre sider på sitet er også ganske tankevækkende