Kattebog på bogudsalg
Fra : Rie Lysvad

Dato : 03-03-02 15:32

Da jeg er bogfreak, måtte jeg naturligvis på bogudsalg, og jeg var heldig og
fandt
"Katte for dummies" af Gina Spadafori og Paul D. Pion - til 30 kr.! Læsnigen
var en behagelig overraskelse, da det er en god og seriøs kattebog, der
sagtens kan måle sig med Politikens Kattebog. Bogudsalget varer nok et par
uger endnu.

Venlig hilsen
Rie og Niki og Sonni

Fra : Louise Viborg

Dato : 03-03-02 21:41

Hej Rie!
Hvor har du købt den henne?

Mvh.
Louise Viborg
DK Shuno Zahra's norske skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Rie Lysvad

Dato : 05-03-02 04:20

Hej Louise

Jeg har købt den i "Bog og Ide" i Århus, men bogudsalget gælder jo hele
landet. Nu ved jeg ikke hvor du bor, men måske kan du få den sendt, hvis
ikke du kan få den på anden måde.

Venlig hilsen Rie

Louise Viborg <shunozahra@rodsen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a5u1k0$1sen$1@news.cybercity.dk...

Fra : Louise Viborg

Dato : 05-03-02 16:33

Hej Rie!
Jeg futter lige i Bog & Ide her i Odense og ser om den også er på tilbud
her. Det har den været før, til 20 kr, men der nåede jeg ikke at købe den
Så nu må jeg hellere gøre det

Fra : Christina K

Dato : 04-03-02 22:09

Rie Lysvad <lysvad@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:vSqg8.4339$b33.168702@news010.worldonline.dk...
> [...]
der
> sagtens kan måle sig med Politikens Kattebog. Bogudsalget varer nok et

Hejsa

Ja, jeg har også været afsted til bogudsalg, det var ved Bog og Ide. Jeg
fik "Katte for dummies" (meget amerikansk) til 39,95 og bogen "Fra
killing til kat" til 79,95 (har ikke nået at læse så meget). Bogen er
forholdsvis nye, så læsningen er meget relevant. Så afsted til
boghandleren!

Mvh Christina

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 05-03-02 08:08

In <vSqg8.4339$b33.168702@news010.worldonline.dk>, Rie Lysvad wrote:

> [...]
> Læsnigen var en behagelig overraskelse, da det er en god og seriøs
> kattebog, der sagtens kan måle sig med Politikens Kattebog. Bogudsalget

   Jeg blev nu ellers lidt knotten da jeg læste følgende:

"Selv om din dyrlæge med garanti har debedste intentioner, når han
anbefaler et diætfoder (Før det bliver alt dyrlægefoder slået fast som
værende "diætfoder"), skal du alligevel være opmærksom på, at der ikke er
videnskabelig belæg for, at foderet generelt har betydning for kattens
sundhed"

   Der var jeg ved at gå i gulvet - men det fortsætter:

"Indtil der foreligger videnskabelige data, der understøtter en generel
brug af foderet, vil det være en god ide at bede dyrlægen om et uddybende
svar på, hvorfor det er nøvendigt at betale dyrt for dette foder. På sigt
skulle det gerne give et ores på producenterne til at foretage disse
generelle undersøgelser eller til at standse med fortsat at spørge
dyrlæger og kæledyrsejere om, at de skal spendere ekstra penge på
produktet"

   Senere skriver de dog alligevel:

"Sørg for at den overvejende del af kattens mad altid er af høj kvalitet,
og at den er afbalanceret efter kattens ernæringsbehov."

   Hmmmmm, kan de mon nu bestemme sig? Er foderet ikke af vigtighed for
kattens sundhed? Eller er det?
   Det sagt, så er der da mange gode ting i bogen. Især kan jeg godt lide
den del der hedder Femte del: Top Ti lister.

--
Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Gitte J

Dato : 05-03-02 14:48

Ja, jeg måtte også lige rulle med øjnene en enkelt gang eller to, da jeg
læste det der.... bogen er langt henad vejen god, men det er nu ikke den af
mine bøger jeg først slår op i
På den anden side står der i en anden af de bøger, jeg købte på tilbud, at
man ikke må klippe kløer på katten ... sært, for min dyrlæge ville hjertens
gerne klippe Frejas kløer, hvis det var muligt for en der lugter af
dyrehospital at komme hende nær
-Gitte

"Trine Stubbe Teglbjaerg" <snoe@nospam.dk> wrote in message
> In <vSqg8.4339$b33.168702@news010.worldonline.dk>, Rie Lysvad wrote:
> Jeg blev nu ellers lidt knotten da jeg læste følgende:
<snip ...>