Computeren fryser,,,,
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-03-02 16:00

..-... Hvis jeg slukker for min Epson 1640SU scanner, tilkoblet med SCSi
interfase til adaptec 2940AU adabter....

Så snart jeg slukker, fryser billedet og computeren øjebliklig...

Er det måske noget med at scanneren har indbygget elektronisk terminering?

Fra : Henning

Dato : 03-03-02 19:05

On Sun, 3 Mar 2002 16:00:08 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

> [...]
>
>Så snart jeg slukker, fryser billedet og computeren øjebliklig...
>
>Er det måske noget med at scanneren har indbygget elektronisk terminering?

Du slukker heller ikke SCSI-enheder En SCSI-device skal tændes før
computeren tændes, og slukkes når computeren er slukket.

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-03-02 19:41

"Henning" <newsmail@mailme.dk> wrote in message

> Du slukker heller ikke SCSI-enheder En SCSI-device skal tændes før
> computeren tændes, og slukkes når computeren er slukket.

Ja det fandt jeg jo ud af

Men kunne da godt være man kunne gøre noget smart,,, Men ligefrem at
computeren fryser, er da lidt irreterende... Det er fx ikke skide smart, at
mine negativer ligger og bliver belyst hele tiden, at sådan noget lys... Den
bruger jo også lidt strøm en sådan satan,,, 0,3 A ~230V bruger den