Bios Toshiba satellite
Fra : Henry Lerche

Dato : 03-03-02 15:31

Jeg har bøbt en Toshiba Satellite 1800 - 804 og vil gerne have adgang til
bios. pt. er den sat op så der kommer et logo og en tekst om at man kann
trykke F2. hvis dette gøres får man adgang til forskelligr boot device

[C] cdrom
[F] Floppy

osv osv.

men dette giver ikke adgang til bios. er der nogen som kan hjælpe....

--
Mvh.
Henry Lerche

Fra : Seth

Dato : 03-03-02 15:58

"Henry Lerche" <webmaster@sakskobing.net> wrote in message
> [...]
> [F] Floppy
> osv osv.
> men dette giver ikke adgang til bios. er der nogen som kan hjælpe....

Jeg har lige haft fingrene i en Toshiba bærbar og der skulle man trykke
escape under boot og derefter F1...

mvh

Seth

Fra : Asle Bjerva

Dato : 03-03-02 16:54

"Seth" <crow_104@hotmail.com> skrev i melding

> "Henry Lerche" <webmaster@sakskobing.net> wrote in message

> Jeg har lige haft fingrene i en Toshiba bærbar og der skulle man trykke
> [...]
På min 'ur-toshoba' er det et eget setupprogram som kjøres fra en boot
floppy
--
Asle Bjerva, Oslo
(Fjern spamfilter '9' for Epost)