Ny Pc !
Fra : Rune Nielsen

Dato : 03-03-02 15:10

Jeg har ca. 6500 kr. til rådighed, den skal mest bruges til spil så hvilken
pc skal jeg vælge

Tak på forhånd !

Rune

Fra : Gimmer

Dato : 03-03-02 16:10

www.foeniks-compter.dk
GODE OG Billige computer

Fra : Wei & Jan Johansson

Dato : 14-03-02 09:31

Få en Hjemmebygget som er lavet specielt til dig!

Jeg laver nogen en gang imellem også multimedia systemer til
videoredigering.

Skriv hvad du vil have iden og jeg skal give dig en pris!

Mvh,

Jan

Fra : azze

Dato : 06-04-02 13:31

Hvis du vil købe en pc i løsdele, som du selv sammensætter, så prøv på
www.shg.dk .Når din pc skal være til spil, må du ikke være fedtet med
grafikkortet, men det skulle nok kunne lade sig gøre at samle en pc med et
Geforce 3 TI200 til 6500 kr