Design: integration af login-forum med NTF~
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 03-03-02 14:32

Jeg har lavet et forum for en organisation, så de besøgende på deres
hjemmeside kan tilmelde sig nyhedsbreve, tilpasse siderne etc. Dette
foregår alt samme vha en brugertabel på MS SQL 2k.

Nu er det (heldigvis) blevet så stor en succes for også de ansatte, at jeg
er blevet bedt om at integrere det med deres eksisterende brugerkonti på
deres Windows 2k domæne. Det skal altså være transparent for de brugere med
en NT-konto og have samme adgang som andre til data og indstillinger som de
andre, der blot er oprettet i en tabel på MS SQL Svr.

Umiddelbart ser det lidt uoverskueligt ud ... men er der nogen af jer, der
har prøvet dette før ... og evt. kan påpege nogle faldgruber jeg skal prøve
at undgå ?

pft

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Synes du også, at Britney trods alt er meget lækker - men dog
på grænsen til det kvalmende ? http://stocholm.dk/britney.txt