Neoplanet
Fra : Ctrl-Alt-Del

Dato : 27-01-01 00:12

Er der andre end mig, der har opdaget Neoplant's geniale browser?

Kanon fed lille browser inkl. email, download manager, indbygget search
engines, tusindvis af skins (hentes automatisk), automatisk opdatering til
nye versioner...og så fylder den kun godt 3 mb!!!!

Prøv den...evt. ved siden af IE (som de fleste jo bruger).

CAD

Fra : alexander

Dato : 27-01-01 00:20

Jeg gider ikke se på det blinkende reklamer der kommer på
Bruger Opera istedet for

Fra : Ctrl-Alt-Del

Dato : 27-01-01 03:11

Hvis det er panelet i højre side af browseren du mener, så er det jo en
slags 'foretrukne' der kan vises/skjules efter behov!

Udover det, er der ingen reklamer i min Neoplanet!

alexander: Jeg gider ikke se på det blinkende reklamer der kommer på
Bruger Opera istedet for

Fra : Allan Dalskov-Anders~

Dato : 27-01-01 19:35

Hvor kan man hente den???

Allan

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 27-01-01 19:52

Allan Dalskov-Andersen <56000bps@jubiipost.dk> skrev...
> Hvor kan man hente den???

Lad mig nu gættte. Tænke....Tænke........Tænke.........Nå dårlig spøg
til side:
http://www.neoplanet.com
--
Mvh. Morten

http://miljokemi.dk

Fra : CHRistian

Dato : 27-01-01 20:11

"Ctrl-Alt-Del" <404-not-found@iname.com> wrote:

>Er der andre end mig, der har opdaget Neoplant's geniale browser?

Det er da ikke en browser, SVJV. Den kan ikke klare sig uden IE er
installeret - altså er det ikke en browser.

En rigtig browser, der er lille og god, er Opera.

>Kanon fed lille browser inkl. email, download manager, indbygget search

Opera: ja, inkl. ja, ja, ja

>engines, tusindvis af skins (hentes automatisk), automatisk opdatering til

Er vel (igen SVJV) kun en skal til IE.

>nye versioner...og så fylder den kun godt 3 mb!!!!

Opera 5.02: < 2 mb til download.

--
123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 12
Tilfældig-Signatur-prog-test,4: http://members.nbci.com/chrzzz/soft/s2f/

Fra : alexander

Dato : 27-01-01 20:31

Jeg sværver til Opera det ved man hvad er, alt andet LORT

Fra : Ctrl-Alt-Del

Dato : 28-01-01 00:52

Ikke en browser?

Hvad er det så?

Og hvorfor skulle den ikke kune køre uden IE?

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 28-01-01 00:59

Ctrl-Alt-Del <404-not-found@iname.com> skrev...
> Ikke en browser?

Nej, det er et skin til IE.

> Hvad er det så?

Se ovenfor.

> Og hvorfor skulle den ikke kune køre uden IE?

Fordi den bruger IE.
http://www.neoplanet.com/intro/compatibility/index.html
--
Mvh. Morten

http://miljokemi.dk

Fra : CHRistian

Dato : 28-01-01 02:45

"Ctrl-Alt-Del" <404-not-found@iname.com> wrote:

>Ikke en browser?

Nej.

>Hvad er det så?

Spild af plads. Man har bare IE + 8 MB make-up på IE.

>Og hvorfor skulle den ikke kune køre uden IE?

Den bruger IE, selvom de prøver at skjule det godt = ikke til at finde
på deres site, men dette burde være et hint:

Although NeoPlanet Browser controls the interface, IE controls a lot of
the background browser functions. Therefore, in order to change certain
browser defaults, you will have to change them as you normally would in
the "IE Settings" area. Access this function to point NeoPlanet Browser
to the correct dial-up account, clear your temporary internet files, etc
- http://www.neoplanet.com/user_central/help/cp.html

Og, det endelige bevis må vist være dette:
http://members.nbci.com/chrzzz/temp/neo.gif
- den kan vist ikke li', at jeg har af-installet IE

Du får altså grundlæggende ikke en bedre browser end hvad IE ikke er.

--
123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 12
Tilfældig-Signatur-prog-test,6: http://members.nbci.com/chrzzz/soft/s2f/

Fra : Ctrl-Alt-Del

Dato : 28-01-01 10:51

Hmmm...man lærer noget nyt hver dag.

Og jeg som troede jeg lige havde fundet noget smart...i øvrigt har jeg ikke
fundet ud af, hvordan pokker man bruger den dér download manager i
Neo...nogen der har prøvet?

Hygge

PS. Kan Opera køre uden IE?

Fra : Morten Bjergstrøm