Ny hardware hver gang windows startes
Fra : Martin Helbo

Dato : 03-03-02 13:35

Jeg har netop installeret en ny harddisk. Problemet er nu, at hver gang jeg
starter windows kommer der en besked om, at der er fundet ny hardware
(harddisken). Herefter kan jeg installere softwaren. Efter at dette er gjort
kommer der igen en besked om ny hardware osv.
Hvis jeg ser i enhedshåndtering findes harddisken der, med besked om at den
er installeret og virker korrekt.
Hvordan fjerner jeg beskeden efter opstarten??

--
/Martin Helbo

Fra : John Tilsted

Dato : 04-03-02 07:40

Hej Martin
Du HAR selvfølgelig været i Bios/HD Deteckt og lade Pc finde din HD
og husket at Gemme ?
John

Martin Helbo <helbo@thedude.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c821881$0$10814$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Martin Helbo

Dato : 04-03-02 14:42

> Du HAR selvfølgelig været i Bios/HD Deteckt og lade Pc finde din HD
> og husket at Gemme ?
> John

Jo, det er nemlig det der undrer mig. Også at den allerede står i
enhedshåndtering?

/Martin Helbo