Fysiske målpå ThinkPad ?
Fra : Jens Ole Arendal

Dato : 03-03-02 12:03

Hi Nyhedsgruppe

Jeg er nød til at vide lidt om målene på denne Bærbare.
Er der nogen der kan oplyse mig om de fysiske mål på en IBM ThinkPad 600 ?
Det er noget jeg skal undersøge for et familie medlem i udlandet og jeg har
muligvis tasken og
han er ved at købe ThinkPadèn.

Med Venlig hilsen
Lars Engstroem

---

Fra : Jesper KA

Dato : 03-03-02 12:44

"Jens Ole Arendal" <arendal_jens_ole@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Det er noget jeg skal undersøge for et familie medlem i udlandet og jeg

Prøv på www.ibm.com når du har fundet den bærbare der skulle det undre mig
om de ikke havde oplyst mål og lignende på den også under de tekniske spec.

Fra : Jens Ole Arendal

Dato : 03-03-02 23:47

Hej Jesper.

Mange tak for svaret.

Mvh
Jens Ole Arendal

"Jesper KA" <jkadk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Prøv på www.ibm.com når du har fundet den bærbare der skulle det undre mig
> om de ikke havde oplyst mål og lignende på den også under de tekniske

---

Fra : Søren Friis

Dato : 04-03-02 13:04

Hej Lars

Jeg har sådan en sag.... det er en lille lækker sag.
Den måler:
36 mm x 300 mm x 239 mm

Mvh Søren