Palit Microsystems Daytona GeForce3 Ti200 ~
Fra : Per Christiansen

Dato : 03-03-02 10:53

Davs
Jeg tænker på at købe mig, et "Palit Microsystems Daytona GeForce3 Ti200
TV-Out"

Men vel de for bedre min computer?

Palit Microsystems Daytona GeForce3 Ti200 TV-Out:
Max Resolution: 2048 x 1536 Pixels
Memory: 128MB DDR RAM
Chipset: nVidia GeForce3 Ti200
RAMDAC: 350MHz
Type: AGP x2 / x4
Connector: 15pin D-sub / TV-Out

Min Computer:
Athlon Thunderbird 1 Ghz
Asus AV7 - 133Mhz
Asus V7100 GeForce 2 Mx 32 MB SD Ram
256 MB SD Ram
2x IBM 40Gb Harrdisk
Pioneer 16X DVD
HP Brænder 4/4/24
Eizo FlexScan F520 Skærm

Håber at nogen kan hjælp mig.
Tak

Per Christiansen
www.letitbe.dk

Fra : Anders Thorup

Dato : 03-03-02 12:07

<SNIP>
"> Men vel de for bedre min computer?
<et SNIP til!>

Ja, personligt vil jeg dog holde mig langt væk fra Palit. Mig selv og 3
kammerater bestilte alle 4 Palit GF3 Ti200, og ALLE 4 var defekte(vi kan
selvfølgelig bare have været uheldige). Senere købte jeg et Creative, og det
kører bare problemfrit.

MVH
Anders Thorup
--
"A bird without wings can't fly"

Fra : Deaster

Dato : 03-03-02 14:23

"Anders Thorup" <Daffy@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kammerater bestilte alle 4 Palit GF3 Ti200, og ALLE 4 var defekte(vi kan
> selvfølgelig bare have været uheldige). Senere købte jeg et Creative, og

Og klassikeren: Hvilken sending kom de fra, for som fortalt efterhånden til
hudløshed, havde de første en fejl i forbindelse med VIA chipset? Mit kører
perfekt 240/470 Mhz.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Rasmus Holm Møller

Dato : 04-03-02 10:01

Jeg har nu været godt tilfreds med min. Ingen problemer her.

Hvis du går ind på http://gamershq.madonion.com/download/?3dmark2001.shtml
kan du hente et udemærket program til at måle ydelse, og hvis du bagefter
ligger dit resultat på internet kan du sammenligne din processor med andre
grafikkort. Fin ting, men skal kun bruges som en vejledning til hvad et
skift af grafikort vil gøre.

NVIDIA GeForce 3 Ti 200 ligger som nummer tre på 'Hall of Fame'. Jeg får
selv en score på 6519, men med et GF2 MX 400 er den 2619, altså 43% af hvad
jeg får med GF3 Ti 200.

Mvh.
Rasmus

Fra : Kasper Johansen