GeForce 3 Ti200 - 128 MB DDR Ram
Fra : Per Christiansen

Dato : 03-03-02 10:51

Davs
Jeg tænker på at købe mig, et "Palit Microsystems Daytona GeForce3 Ti200
TV-Out"

Men vel de for bedre min computer?

Palit Microsystems Daytona GeForce3 Ti200 TV-Out:
Max Resolution: 2048 x 1536 Pixels
Memory: 128MB DDR RAM
Chipset: nVidia GeForce3 Ti200
RAMDAC: 350MHz
Type: AGP x2 / x4
Connector: 15pin D-sub / TV-Out

Min Computer:
Athlon Thunderbird 1 Ghz
Asus AV7 - 133Mhz
Asus V7100 GeForce 2 Mx 32 MB SD Ram
256 MB SD Ram
2x IBM 40Gb Harrdisk
Pioneer 16X DVD
HP Brænder 4/4/24
Eizo FlexScan F520 Skærm

Håber at nogen kan hjælp mig.
Tak

Per Christiansen
www.letitbe.dk

Fra : Zwam

Dato : 03-03-02 14:23

Nej.. nok ike væsentligt! Det er de færreste spil der alligevel kan udnytte
så mange ram! Du kn måske få billed kvalliteten til at blive lidt bedre hvis
du ser film på den.

Mit råd: Vent heller til det bliver lidt billigere, til den tid kan du
sikkert også bruge dem til flere spil!

David

Fra : Kasper Johansen

Dato : 03-03-02 22:54

Han har altså et Mx-kort. TI-udgaven af GeForce 3-TI200 klasker selv GeForce
4-MX440-serien. Men TI-udgaven af den med de 128 DDR burde den ikke kunne
udnytte dem overhovedet. Den har svært nok ved at udnytte de 64 DDR. Jeg har
selv bestilt et, men det er mere fordi at prisforeskellen er ca. 40 kr. Og
bare rolig, et GeForce 3-TI200 vil helt sikkert sparke mere røv end dit
GeForce 2-MX. Efter min mening burde GeForce 2 MX-samles og brændes...

-Kasper Johansen