Ny 19" skærm.
Fra : Preben Pedersen

Dato : 03-03-02 09:01

Hej jeg vil have købt mig en ny 19" skærm. regner med at ville give et sted
mellem 2000-2500 kr for den. Har selv kigget lidt på Samtron 96P, AOC 9GLR,
MAG 986FS. Er dog ikke sikker...
Meninger og råd om køb af skærm modtages med glæde
Hilsen Preben

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 03-03-02 09:23

Jeg kan varmt anbefale en Hyundai F910 Image flat.
Den er knivskarp, jeg ved ikke hvad den koster i dag, men for ½ år siden gav
jeg 2600 for min fra ny.
Mvh.
Christian

Fra : Karsten Olesen

Dato : 03-03-02 16:47

"Christian Skau Pedersen" <christiansp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kan varmt anbefale en Hyundai F910 Image flat.
> Den er knivskarp, jeg ved ikke hvad den koster i dag, men for ½ år siden
gav
> jeg 2600 for min fra ny.
**************************

Jeg har en 5 dage gammel F910'er og
er ganske enkelt godt tilfreds.
Den står lidt mere konstrastrig i forhold
til min førhen P990'er.

Og så er skærmen helt flad, som gir'
en dejlig oplevelse.

MVH

Fra : Jacob

Dato : 03-03-02 10:08

> [...]
9GLR,
> MAG 986FS. Er dog ikke sikker...
> Meninger og råd om køb af skærm modtages med glæde

Prøv at kigge ind på news:dk.edb.hardware.skaerm

--
Jacob

Fra : Mogens

Dato : 03-03-02 10:42

On Sun, 3 Mar 2002 09:00:52 +0100, "Preben Pedersen"
<preben-r@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>MAG 986FS. Er dog ikke sikker...
>Meninger og råd om køb af skærm modtages med glæde

Hej

Jeg købte en AOC 9GLR til 2000,- for nogle måneder siden
og jeg er rigtig godt tilfreds. Farverne er klare og billedet
står skarp og flot, både i Windows og i 3D spil.
Eneste lille minus er at power knappen kun sætter skærmen
i standby mode, men sådan er de fleste skærme vistnok lavet
idag. Jeg gider nu ikke at den skal stå og æde dyr strøm i 18
timer hver dag så jeg slukker ved stikkontakten når jeg har
slukket maskinen.

Mvh Mogens

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 03-03-02 11:16

Hej!

Mogens wrote:

> [...]
> idag. Jeg gider nu ikke at den skal stå og æde dyr strøm i 18
> timer hver dag så jeg slukker ved stikkontakten når jeg har

Der er også hele tiden liv i en ATX strømforsyning, men den slukker du måske
også for?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

dk.fritid.bil - One group to rule them all.

Fra : Mogens

Dato : 03-03-02 12:09

On Sun, 03 Mar 2002 11:16:06 +0100, Kim Voss Schrader
<schrader@kampsax.dtu.dk> wrote:

>Der er også hele tiden liv i en ATX strømforsyning, men den slukker du måske
>også for?

Ja da. Som jeg skrev tidligere, så slukker jeg på stikkontakten når
jeg har slukket computeren. Jeg vil da ikke betale 300+ om året
bare for at maskinen står og er slukket det meste af dagen.

Mvh Mogens

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 03-03-02 12:25

Hej!

Mogens wrote:

> Ja da. Som jeg skrev tidligere, så slukker jeg på stikkontakten når
> jeg har slukket computeren. Jeg vil da ikke betale 300+ om året
> bare for at maskinen står og er slukket det meste af dagen.

Ok, det lød bare som om du kun slukkede helt for skærmen. Og ja, de penge er der
ingen grund til at investere.

Fra : Mogens

Dato : 03-03-02 12:41

On Sun, 03 Mar 2002 12:24:33 +0100, Kim Voss Schrader
<schrader@kampsax.dtu.dk> wrote:

> ja, de penge er der ingen grund til at investere.

Hvis så bare familens videomaskiner kunne slukkes på
den måde, men så får de jo akut hukommelsestab.

Mvh Mogens

Fra : UraNos

Dato : 03-03-02 14:14

Jeg købte en AOC 9KLR i december, og den er bare fanatastisk.

Koster omkring 2700 idag, måske billigere

--
Mvh UraNos
uranos@kknudsen.dk

Fra : Preben Pedersen

Dato : 03-03-02 22:20

Hej har lige checket lidt det i skriver. Hyundai er også i en P910+ spm er
billigere end F910 gad vide hvad forskel der er??
jeg vil selvf. gerne have en skærm der er rimeligt flad. AOC 9GLR får ikke
så gode anmeldelser og samtron er ikke særlig flad...Hmm ........
Preben

Fra : Karsten Olesen

Dato : 04-03-02 21:16

> Hej har lige checket lidt det i skriver. Hyundai er også i en P910+ spm er
> billigere end F910 gad vide hvad forskel der er??
*********
F modellen er helt flad.
P er mere "normal".
*********