Hjælp: Hvor mange Mhz kører min laptop med~
Fra : Troels Nielsen

Dato : 03-03-02 04:54

Jeg her en IBM A22M laptop, og jeg kan ikke helt finde ud af hvor hurtigt
processoren kører.

Når jeg går ind i BIOS´en viser den at det er en PIII 1000 CPU der er i
computeren, men når jeg går ind i kontrolpanel/system/ viser skærmen at
computeren kun kører med 697Mhz (det er ligegyldigt om det er batteri- eller
netdrift den kører på - antal mhz er det samme). Hvad skal jeg tro på?
På fakturaen står der at det er en PIII 1000 der er i computeren.

Det ville jo være rart og finde ud af om jeg er blevet snydt......

Mvh Troels

Fra : Gichael

Dato : 03-03-02 11:13

http://www.tweak.dk/tools.php

Download WCPUID 3.0F og start det. Det kan fortælle dig næsten alt om
computeren!

Fra : Wei & Jan Johansson

Dato : 14-03-02 08:08

AMD's eget CPU Info er et annerkendt program!