Trense.
Fra : Nina Svanholm

Dato : 03-03-02 01:03

Hej!

Jeg tænkte om der måske er nogle western ryttere der ved hvad
en trense koster (gerne med udsmykning.)

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Iben Holst

Dato : 03-03-02 08:26

> Jeg tænkte om der måske er nogle western ryttere der ved hvad
> en trense koster (gerne med udsmykning.)

Hm .... jeg er ikke westernrytter, men rider af og til med udstyret da jeg
synes det er dejligt at bruge på turen i det blå.
Min western trense er ikke af læder, så hvis det er sådan en du mener kan
jeg ikke være behjælpelig. Men jeg har en lavet af kraftigt men meget blødt
og slidstærkt nylon, som har påsyede udsmykkede bånd på .... Den har jeg
givet 149,00 kr. for !

Iben

Fra : Tanja Bromley

Dato : 03-03-02 11:53

"Nina Svanholm" <stoltze@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Jeg tænkte om der måske er nogle western ryttere der ved hvad
> en trense koster (gerne med udsmykning.)

250,- kr. for western-lædertrense + tøjler hos www.westernsaddles.dk - og
så er der "sølv" på trensen.
Tilsvarende fåes trenser med kvaster osv. til ca. samme pris.

/Tanja

Fra : Nina Svanholm

Dato : 03-03-02 22:08

Hej Tanja og Iben!

Tusind tak for hjælpen!

Tanja - Jeg har været inde og kikke på den hjemmeside du
skrev...suk... hvor ville jeg gerne være rig!!! Nå, men det er
jeg ikke, så der er vist ikke anden udvej end at spare op :0)

Iben - Jeg har aldrig set en sådan trense, men det lyder som om
jeg skulle prøve at se på sådan en. Hvordan holder man den ren?
Vasker man den?

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Iben Holst

Dato : 04-03-02 07:23

> Iben - Jeg har aldrig set en sådan trense, men det lyder som om
> jeg skulle prøve at se på sådan en. Hvordan holder man den ren?
> Vasker man den?

Jeg håndvasker den bare, når den trænger ! Men jeg vil sige at den ikke
trænger til rengøring lige så meget og ofte som lædertrenser. Læder skal jo
ikke kun være rent men også plejes; ikke mindst for at undgå at det bliver
så stift så det kan komme til at gnave. Jeg har ikke oplevet min nyontrense
blive stiv, men rengøring og "pleje" er i et med en hurtig håndvask .....

Iben

Fra : Liz

Dato : 04-03-02 21:31

"Nina Svanholm" <stoltze@mail.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Jeg tænkte om der måske er nogle western ryttere der ved hvad
> en trense koster (gerne med udsmykning.)
>
> Venlig hilsen Nina Svanholm.

Prov også Mustang International. Har desværre ikke deres www.'er men mener
at de også har sådan trenser.

Mvh Liz