MP3 afspiller hvilken??? hjælp
Fra : Steffen Jensen

Dato : 03-03-02 00:12

Hej i der ude

Jeg står og skal have fat i en kvalitets mp3 afspiller (en af dem til at
have på sig) da jeg vil pensionere min trofaste Sony discman (gider ikke
brænde musikken ud mere).

Her er mit problem:

Hvilken skal jeg vælge??, jeg vil bruge max 2800 og stiller krav til at den
kan fås eller udvides til rundt 128mb samt at den skal bruge memory og ikk
hdd eller bevægelige dele.

Ting som jeg værdsatte ved min discman men som ikke er et must,
fjernbetjening på kablet, og lock af tasterne, kanon lydkvalitet (klart når
det er Sony) samt god batterilevetid.

Jeg er godt klar over at jeg kan læse en masse tests og det har jeg også
gjort og resultatet er Intel Concert, RIO 800 128 Mb og Frontier Labs NexII.
Da de virker som de bedste afspillere til rimelige penge og god lyd i
testene. Men det må gerne være et andet mærke, da test og brugeres erfaring
åbenbart slet ikke er det samme for mp3 afspillere, alle 3 modeller er der
brugere der har RÅBT om at det er noget bras, batteri dør, stik går nemt i
stykker, virker ikke og hvad ved jeg.

Håber i kan hjælpe

På forhånd tak.

Steffen Jensen

Fra : EDB

Dato : 14-03-02 09:47

Jeg har selv en Samsung Yepp 64Mb. Da jeg så invisterede i et 128Mb modul og
det ikke virkede fik jeg og vide at det var mit eget problem!!

Kort og godt købe ikke Samsung mp3 afspiller