AMD Hvordan indstiller jeg den rigtigt?
Fra : jan_kirs@tiscali.dk

Dato : 03-03-02 20:51

Hej i gruppen !!
Jeg har lige indvisteret i et mainboard af typen Eoix 8KTA3 Pro + og en AMD
prossesor af typen XP 1600+ 1,47 Ghz Men hvordan indstiller jeg mit
motherboard så jeg får mere end de 1,05 Ghz som jeg har nu.
NB nu er der ingen der skal sige eller foreslå at jeg skal kiggge i
brugermanualen.
Det jeg søger er indstillingerne for Voltages og andet relevant.
På forhånd tak
Jan

Fra : Mogens

Dato : 02-03-02 22:32

On Sun, 3 Mar 2002 20:50:51 +0100, <jan_kirs@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>brugermanualen.
>Det jeg søger er indstillingerne for Voltages og andet relevant.

Du kører sikker 100 MHz FSB. Sæt den til 133 MHz sådan
som CPU'en er beregnet til. så skal du bare se løjer.

Fra : Leony

Dato : 02-03-02 22:38

<jan_kirs@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> NB nu er der ingen der skal sige eller foreslå at jeg skal kiggge i
> brugermanualen.

Det er tit der står noget nyttigt i de bøger.

> Det jeg søger er indstillingerne for Voltages og andet relevant.

Tror du skal hæve din fsb til 133, den står sikkert til 100 nu.
Dette er dog kun et gæt.
Mon ikke du kan finde information om voltage osv på amd's hjemmeside.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Jimme Sørensen

Dato : 03-03-02 09:00

Ja gå ind i bios under CPU and PnP og stil CPU'en til at køre 133 MHz. Jeg
har haft samme problem selv.

Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 03-03-02 10:33

.........Og når du så har løst DET problem burde du måske lige kigge på dit
ur, for her er klokken altså IKKE 20:50 d. 03.03.02

--
(: MarlboroMan :)
134144219

Fra : Deaster

Dato : 04-03-02 07:30

> [...]
> motherboard så jeg får mere end de 1,05 Ghz som jeg har nu.
> NB nu er der ingen der skal sige eller foreslå at jeg skal kiggge i

Hvorfor ikke, er du blevet blind siden du købt computeren eller hvad ?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig