PCMCIA netkort med direkte tilslutning?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-03-02 20:12

Hej!

Jeg skal have fundet mig et 100/10Mbit PCMCIA (PC-Card) netkort, hvor
man tislutter kablet direkte til kortet, og altså ikke via en adapter.
Det kort jeg har nu, der er adapterstikket gået i stykker, og det
gider jeg ikke igen.

Jeg har en kammerat der har dette (til 363,-) - men måske er der andre
jeg skal kigge efter?
http://www.trendnet.dk/home/specs.asp?64

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 02-03-02 20:26

Lasse Hedegaard skrev:

> [...]
> gider jeg ikke igen.
>
> Jeg har en kammerat der har dette (til 363,-) - men måske er der andre

Har selv dette kort i siddende i min Dell bærbar, og det virker fint,
har testet det med windows 98/ME/2000/XP/Linux og det virker lige godt
med alle de OS'er.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-03-02 23:41

Kenneth Olsen skrev:

>Har selv dette kort i siddende i min Dell bærbar, og det virker fint,
>har testet det med windows 98/ME/2000/XP/Linux og det virker lige godt
>med alle de OS'er.

Hvilke OS'er installerer det sig selv under (så man ikke skal lede
efter drivere). Jeg satte min kammerats kort i min bærbare med WinXP,
og kort tid efter var jeg på nettet, uden jeg skulle røre en finger.

Er der nogle der kan anbefale andre kort hvor selve stikket sidder
direkte på kortet?

venligst,
Lasse Hedegaard

--