MS Office Keyboard, hvor?
Fra : Pipeline

Dato : 02-03-02 19:52

Er der nogen der ved hvor man kan købe Microsofts Office Keyboard (DK)?
Jeg har ledt overalt, men har endnu ikke fundet nogen forhandlere der har
det.

--
Hilsen/Regards
Pipeline

....There are flies on the windscreen...

Fra : Wei & Jan Johansson

Dato : 14-03-02 09:50

Det er nok fordi de ikke var helt så ergonomiske som MS påstod. jeg var selv
ved at brække hånden på mit så det solgte jeg igen.

Mvh,

Fra : Pipeline

Dato : 14-03-02 14:41

Det må være et andet keyboard du snakker om, for jeg har fundet ud af at
Office Keybordet slet ikke bliver solgt i DK, desværre.