asp på enavn (DW UD)
Fra : Martin Helbo

Dato : 02-03-02 16:07

Hej. Jeg har oprettet en side på enavns server. Jeg kan bare ikke få
forbindelse til aspsiderne.
Jeg har oprettet en Custom connection string i UltraDev:

"DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ=" &
Server.MapPath("/domæne.dk/web/database.mdb") & ";"

På enavns server ligger min hjemmeside i en mappe der hedder web. så jeg gik
udfra at det var dette der skal stå i scriptet.
Er der nogen der kan svare mig på hvorfor det ikke virker, jeg har brugt et
lignende script hos en anden udbyder hvor det virkede fint.
--
/Martin Helbo

Fra : Martin Helbo

Dato : 02-03-02 16:11

> [...]
et
> lignende script hos en anden udbyder hvor det virkede fint.

Det skal lige siges at det script jeg brugte ved den anden udbyder kendte
jeg den absolutte sti på serveren (d./web/domæne...)

/Martin Helbo

Fra : Jørn Andersen

Dato : 02-03-02 18:27

On Sat, 2 Mar 2002 16:06:53 +0100, "Martin Helbo" <helbo@thedude.dk>
wrote:

> [...]

>"DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ=" &
>Server.MapPath("/domæne.dk/web/database.mdb") & ";"

Hvis dit domæne hedder domæne.dk, så er det domænets rod, der er din
rod, så:
Server.MapPath("/web/database.mdb")
- hvis den ligger i /web

Good luck,