Logitech dual optical mus ?
Fra : HB

Dato : 02-03-02 15:38

Jeg kan ikke få min Logitech dual optical mus til at virke helt under
Win2000. Det er scrool knappen som ikke virker. Jeg har lige opdateret
driveren til den nyeste og det hjalp ikke. Har nogen en ide til hvad jeg kan
prøve mere ?
Den er ikke helt død for den reagerer nogle gange, men langtfra optimalt.

På forhånd tak.
Henrik

Fra : Madsen

Dato : 02-03-02 16:03

HB skrev:

> [...]
> har lige opdateret driveren til den nyeste og det hjalp ikke.
> Har nogen en ide til hvad jeg kan prøve mere ?

Kører du med den nyeste driver? Hvis ikke, så hent den nyeste
driver på Logitechs hjemmeside og installer den.

> Den er ikke helt død for den reagerer nogle gange, men
> langtfra optimalt.

Muligvis kan en lille ændring i registeringsdatabasen hjælpe.

Hvis det ikke hjælper så er jeg ved at tro at din scrollknap er
defekt.

Madsen.

Fra : HB

Dato : 02-03-02 16:43

TAK for hjælpen. Tricket med registreringsdatabasen gjorde underværker !!!

Henrik