Hjemmesiden?!?!?!
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 02-03-02 11:43

BUH-VRÆÆÆH!

Jeg får den hersens grimme besked når jeg vil ind:
Forbidden
You don't have permission to access /~jni/kat/ on this server.

Hvofor nu det?!

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://www.cutiecats.dk

Fra : Jakob Jensen

Dato : 02-03-02 14:15

Hej Lisbeth

Det er fordi at adressen er ændret til
www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Mvh. Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 02-03-02 20:05

"Jakob Jensen" <webmaster@debatkat.dk> wrote in message
> Hej Lisbeth
>
> Det er fordi at adressen er ændret til
> www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Det var nu osse den jeg prøvede med. Men jeg har måske prøvet lige da de
skiftede den derover Nu ´virker den jo da i hvert fald igen.

Hilsen
Lisbeth

--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://www.cutiecats.dk
og øv, MIT domæne virker IKKE lige nu Men udbyderens eget domæne er osse
dødt, så deeet...