Noe meget spendende
Fra : Knut Helge Døvre

Dato : 26-01-01 18:53

Hei jeg har kommet over noe meget inntresangt
som er veldig nytt som kommer til å bli enormt
om noen ønsker innfo send en mail til
knuthelge.doevre@c2i.net
PS dette er ikke MLM

Fra : Bafomet

Dato : 26-01-01 19:55

Hej Knut

Jeg har et helt fortroligt tilbud: den danske lillebæltsbro sælges til en
privat køber for kun 500.000 hvis han slår hurtigt til.
Der kan sælges overfartsbilletter for 100 kr til 10.000 bilister pr dag.
Knald god forrentning. Sæt penege ind på giro 488383939.

Knut Helge Døvre <knuthelge.doevre@c2i.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:APic6.6792$Yv.677615@juliett.dax.net...

Fra : Dann Pedersen

Dato : 28-01-01 20:09

"Knut Helge Døvre" <knuthelge.doevre@c2i.net> skrev i en meddelelse

dk.penge.investering's standardsvar afsendt (se
http://www.investeringsindex.dk/viden/dkpengeinvestering/index.htm )