hestespil
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 02-03-02 10:22

Hej alle

Findes der nogle gode hestespil på nettet - det eneste jeg har set er Riding
Star. Der må da findes andre - jeg har ledt men har ikke fundet noget.

Hilsen Bo

www.abigael.dk en rideskole i Them kommune

Fra : Gitte Wange

Dato : 03-03-02 17:03

On Sat, 2 Mar 2002 10:21:39 +0100, "Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> wrote:

> [...]
>Star. Der må da findes andre - jeg har ledt men har ikke fundet noget.

Jeg har selv ledt med lys og lygte efter et sted at købe Riding Star -
uden held.
Ved du hvor man kan købe det henne ?

Hilsen Gitte

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 03-03-02 23:17

> Jeg har selv ledt med lys og lygte efter et sted at købe Riding Star -
> uden held.
> Ved du hvor man kan købe det henne ?

Desværre, men måske online på deres websted.

Hilsen Bo

Fra : Gitte Wange

Dato : 04-03-02 00:35

On Sun, 3 Mar 2002 23:17:08 +0100, "Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> wrote:

>Desværre, men måske online på deres websted.
>
>Hilsen Bo

Ved du hvad det hedder ?
Hilsen Gitte

Fra : Gitte Wange

Dato : 04-03-02 11:08

> [...]

>Star. Der må da findes andre - jeg har ledt men har ikke fundet noget.

Hej Bo,

I min søgen efter at finde et sted jeg kunne købe Riding Star, faldt
jeg over sitet www.gogallop.com som da har et par spil de sælger
(bl.a. Riding Star).
Priserne er ikke så voldsomme i forhold til andre computerspil - og så
sælger de osse en milliard andre ting.

Hilsen Gitte