"in a box" ??
Fra : Simon...

Dato : 02-03-02 08:52

Hej,

hvad betyder det hvis man køber en CPU "in a box" følger der noget
interessant med ? eller bare en kasse til den ??

tak

mvh.Simon

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 02-03-02 09:21

"Simon..." <simons@pc-dot-.dk> skrev....

> hvad betyder det hvis man køber en CPU "in a box" følger der noget
> interessant med ? eller bare en kasse til den ??

Typisk en standardkøler.

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Mogens

Dato : 02-03-02 09:31

On Sat, 2 Mar 2002 08:51:38 +0100, "Simon..." <simons@pc-dot-.dk>
wrote:

> [...]
>
>hvad betyder det hvis man køber en CPU "in a box" følger der noget
>interessant med ? eller bare en kasse til den ??

"In a box" betyder at den er med monteret køler
i modsætning til en "nøgen" CPU hvor du selv
skal købe og montere en køler.

Køleren på en "In a box" er en standard køler
som ikke egner sig til den helt store overclocking

Mvh Mogens

Fra : Simon...

Dato : 02-03-02 10:34

> "In a box" betyder at den er med monteret køler
> i modsætning til en "nøgen" CPU hvor du selv
> skal købe og montere en køler.
monteret - er den limet fast ?? (jeg tænker på P4 Northwood)..
- eller er der mulighed for at skifte den senere ??

mvh.Simon

Fra : enn

Dato : 02-03-02 10:59

Køleren er ikke monteret men medleveret når man køber "in a box" - og
køleren limes ikke fast på en P4 den fastholdes af en monteringsramme
lignende den der benyttes på andre CPUèr.

Du kan altid skifte køleren hvis du får lyst.

Fra : Simon...

Dato : 02-03-02 16:24

> Du kan altid skifte køleren hvis du får lyst.
ok, men ved jo aldrig hvad de finder på vel :)
-Simon

Fra : Mogens

Dato : 02-03-02 11:00

On Sat, 2 Mar 2002 10:33:55 +0100, "Simon..." <simons@pc-dot-.dk>
wrote:

>monteret - er den limet fast ?? (jeg tænker på P4 Northwood)..
>- eller er der mulighed for at skifte den senere ??

Jeg kender desværre ikke P4 da jeg har en T'bird nu.

På min gamle P2 kunne man godt fjerne køleren
uden større besvær.

Mvh Mogens