et spørgsmål om printerpatroner
Fra : Jæver

Dato : 01-03-02 21:10

Min HP 640c printer (sikke noget L...) printer
billeder ud med lilla skær, når min farvepatron
der ikke virker, og min photopatron (der burde
virker) sidder sammen i printeren .
Så spørgsmålet er : Skal begge patroner virke
for at der kan skrives fotos ud? det kunne se ud
som om der mangler gult, som der vist ikke er i
fotopatronen.Alt sort/hvid udskrift virker.
-Jæver-

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 01-03-02 21:46

"Jæver" <jaever60@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> for at der kan skrives fotos ud? det kunne se ud
> som om der mangler gult, som der vist ikke er i
> fotopatronen.Alt sort/hvid udskrift virker.

På den foto-farve-patron vi har på mit arbejde er der heller ikke noget
gult, og den skal derfor bruges sammen med en farvepatron.

Jacob