Trådløs fladskærm
Fra : U & K Pedersen

Dato : 01-03-02 19:48

Hej

Er der en som har løsningen på følgende problem ?

Trådløs forbindelse mellem PC og en fladskærm.

Der er 230V tilrådighed til forsyning af skærmen, men VGA kablet fra PC'en
kan ikke fremføres !

Jeg har funderet over om Bluetooth teknologien evt. kan anvendes !

Problemet er så stort for mig, at jeg er parat til at ofre en hel del på at
løse dette problem.

Der må da være et geni "derude" som kan give et par tips !!

Er projektet teknisk umuligt af en eller anden grund, vil jeg også gerne
vide det !

På forhånd tak ....................

mvh
Kjeld Pedersen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-03-02 20:01

"U & K Pedersen" <u.k.pedersen@oncable.dk> wrote in message

> Der er 230V tilrådighed til forsyning af skærmen, men VGA kablet fra PC'en
> kan ikke fremføres !

Selvfølgelig kan det fremføres... Snak med din lokale elektriker

Fra : Leony

Dato : 01-03-02 22:15

> Selvfølgelig kan det fremføres... Snak med din lokale elektriker

Kvaliteten er vel afhængig af længden på kablet, hænger det ikke sådan
sammen. Det burde dog kunne lade sig gøre.

Man kan få nogle "kasser" (læs sender og modtager) der trådløst kan overføre
lyd og billede. Ved at Kiss laver nogen, Amitech gør vist også.
Du kan se her hvad jeg snakker om:
http://www.kjaerulff1.com/pages/product_details.asp?mid=13&pid=1544&lid=3&pc
id=287
Eneste problem er bare at de ikke kan tage et vga stik, ved ikke om man kan
få en vga til composite converter.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Esben

Dato : 02-03-02 04:55

> [...]
> id=287
> Eneste problem er bare at de ikke kan tage et vga stik, ved ikke om man

Så begynder det vel for alvor at gå ud over kvaliteten :P

--
Esben

Fra : Leony

Dato : 02-03-02 15:48

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så begynder det vel for alvor at gå ud over kvaliteten :P

Det kan du jo egentlig have ret i. Det havde jeg ikke skænket en tanke, mens
jeg skrev posten kom jeg i tanke om de trådløstingester. Det virkede som en
god ide og det som der blev ledt efter. Men du har ret.