? BIOS'er til ASUS A7V266-E
Fra : Jakob

Dato : 01-03-02 18:53

Hej NG.

ASUS' princip er: If it isn't broke, don't fix it. Og det er også fint
nok.....

Men efter flere beta-bios'er til ASUS A7V266-E (vers. 1007 og frem til 1010)
er jeg blevet nysgerrig.

Jeg kan læse, at 1006 fixer nogle problemer med specielle tam-mærker. Men
hvad fixer 1007 og den seneste 1010?

Mit system virker sådan set fint, selvom WinXP kommer med "en seriøs fejl",
hver gang, jeg starter op. Tror, at fejlen opstår mellem XP og min Boomtown
Client. Hvis ikke vil en re-install nok afhjælpe problemet. Altså ikke noget
en BIOS update vil ordne, tror jeg.

Men jeg er nysgerrrig.....ved nogle af Jer, hvad de nye (beta) BIOS'er
fixer?

På forhånd tak og god weekend :)
/Jakob