Hvad er det nu funktionen hedder
Fra : Jakob Jensen

Dato : 01-03-02 17:56

Hej NG

Jeg sidder og grubler over hvad den funktion hedder, når jeg skal gøre alle
bogstaver små i en sætning. Nogen der kan hjælpe mig?

Mvh. Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk

Fra : Mads Møllegaard @ ww~

Dato : 01-03-02 17:58

> Jeg sidder og grubler over hvad den funktion hedder, når jeg skal gøre
alle
> bogstaver små i en sætning. Nogen der kan hjælpe mig?

Example 1. strtolower() example

$str = "Mary Had A Little Lamb and She LOVED It So";
$str = strtolower($str);
print $str; # Prints mary had a little lamb and she loved it so

mvh

Mads / www.startout.dk

Fra : Jakob Jensen

Dato : 01-03-02 18:07