Toshiba bærbar?
Fra : jak

Dato : 01-03-02 13:51

Hvordan kan man komme ind i biosen på en toshiba bærbar?
Den skriver ikke noget om hvilke taster man skal trykke på når man tænder
den, og jeg har lige sat en ny HD i?
det er en Toshiba Satelite Pro 440CDT!!!

jan

Fra : Henning

Dato : 01-03-02 14:30

On Fri, 1 Mar 2002 13:50:52 +0100, "jak" <jan@bak-elteknik.dk> wrote:

>Hvordan kan man komme ind i biosen på en toshiba bærbar?
>Den skriver ikke noget om hvilke taster man skal trykke på når man tænder
>den, og jeg har lige sat en ny HD i?

Ctrl + Esc under opstart, og vælg punktet Bios

Fra : Anders Houmark

Dato : 01-03-02 15:12

Henning skrev i meddelelsen ...

>Ctrl + Esc under opstart, og vælg punktet Bios

PÅ min er der F2 tasten.. CDS 1645 eller sådamn noget lort

--
Anders Houmark
Life is a garden - dig it!

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-03-02 15:39

On Fri, 1 Mar 2002 15:12:12 +0100, "Anders Houmark"
<alfaman@NOSPAMmobilixnet.dk> wrote:

>PÅ min er der F2 tasten.. CDS 1645 eller sådamn noget lort

På min, Satellite 2100CDS er det at holde Esc nede under opstarten.
Derefter beder den om at man trykker F1.

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : jak

Dato : 01-03-02 16:15

Tak, det var det med at holde ESC nede mens den blev tændt og så F!
bagefter...

JAn