Oscars nødråb !
Fra : AEK

Dato : 01-03-02 13:04

Hey Girls !

I af Jer, som har læst om mig, ved jo, at jeg er kæmpe charmør....*Fniiiz*
Jeg gik kun med til at skrive " portrættet ", hvis jeg , den ene dag, fik
ekstra foder - og det fik jeg...uhmmmmm.

Kvinder / Damer & Piger !

I må hjælpe mig.
Det drejer sig om min " Onde " moaaar.
Da jeg var killing, hvade jeg ubegrænset adgang til foder - lækkert. Men
efter et besøg hos vores dyrlæge, var det kort slut med at hyggespise.
Jeg blev total flintrende arrig på min mor. Jeg hylede ude ved madskålen,
væltede den og var rigtig uartig.
Jeg blev med at skabe mig. Til sidst holdt mor & far krisemøde om mig. De
blev åbenbart enige om at fortsætte deres " sundhedstrip " .
Øv,. hvor var jeg trist. De gode , gamle dage var pludselig langt
borte...snøft.

Jeg har verdens sødeste mor, hun forguder mig. MEN sometider er jeg i tvivl
om, hvor stor hendes kærlighed er. Her tænkes igen på mad
Jeg vil så gerne have mere mad, Damer- hvad gør jeg ?

Jeg har tænkt på at løbe hjemmefra, så kunne jeg måske finde en sødere mor,
som ville give mig mere foder......
MEN jeg er ikke helt sikker på, at jeg kan undvære mor - hun er nemlig så
sød. Hun gider endda lave pruttelyde på min mave...fniiiz.

Måske jeg kan melde hende for dyrplageri m.h.t. for lidt mad ?
Piiiiiv, hvor har jeg det hårdt.....
Søge hjælp hos min far ?
Næææ tak, han er værre end mor. Ham kan jeg slet intet hive ud af - ok, en
gang imellem

Selvfølgelig får vi da et par godbider i løbet af dagen. Jeg er en sand
mester til at tigge.....hi hi
Jeg smider mig om på ryggen, vrider og drejer mig - kigger på mor med de
sødeste øjne........ Så falder hun gerne i .
Eller rettere gjorde....... På det punkt er hun også ved at være hård. I
stedet siger hun : ååååh Oscar drengen, du er så dejlig - men det hjælper
IKKE, du får ikke noget at spise !
Hmpf, hallo - hvad f..... foregår der - en " mand " skal have noget
ordentlig føde for at fungere. Det har mor & far ikke fattet.
Men ok, de har heller ikke opfundet den dybe tallerken !¨

Nå, men jeg fik da " raset " ud over min mor.
Min bøn til I dejlige piger i gruppen ( Gad vide, om mit smigrer virker
....? ) - Kunne I ikke lære min mor noget om katte ?
At jeg er NØDT til at have fri adgang til foderskålen ( som skal være FYLDT
op ), for at kunne holde alle de piger ud herhjemme.

Jeg håber på svar fra Jer.

Kærlig hilsen
Oscar.

---------------
Denne mail er chekket af NAV2002 .

Fra : Eva Schmidt

Dato : 01-03-02 14:57

Hej Oscar

Jeg er en pigemis på 2½ år og jeg synes selv, at jeg er klædeligt buttet!
Men nu har min mor og dyrlægen fundet på, at jeg er for tung (sølle 6 kilo
vejer jeg), så nu er jeg sat på skrump.
Noget værre "hundeæde" har mor fået med fra dyrlægen, addr!!!
Heldigvis bliver det for øjeblikket blandet op med mit sædvanlige foder og
så æder jeg selvfølgelig det, og lader slankefoderet ligge, helt dum er jeg
da ikke!
Men det er vist nok planen, at jeg efterhånden kun skal have slankefoderet,
hvad skal jeg lille stakkels forsultne kat gribe og gøre i?
Jeg har to søstre, som også, ifølge dyrlægen, er lidt rigeligt velpolstrede,
så de er også røget på slankemaden! Og tænk hvor frygteligt, de æder det
sgu!
Men ikke mig, ellers tak!
Så må vi se, om mor kan holde det ud længere end mig, for jeg har tænkt mig
at gå linen ud, helt ud! Ikke om jeg rører det møgfoder, om jeg så skal
sulte, så kommer det ikke i berøring med mine smagsløg!

Så arme stakkels Oscat, min lidelsesfælle, jeg kan nok ikke rigtigt hjælpe
dig, men du har ihvertfald min fulde sympati!

mange mjavs fra Nikita

AEK <5678@jubiipost.dk> skrev i en

Fra : D

Dato : 01-03-02 15:33

Hold op hvor er I dog underlige!!!***GGGG***(positivt ment)Sikken en læsning
,jeg morede mig.
Nå det jeg vil sige er, at vores 3 katte har skålen fyldt hver dag, og når
den er tom bliver den påfyldt igen.
Den ene huskat "Tøsen" som er åleslank nyder at kunne gå hen at spise
hvornår det passer hende så hun ikke stresser
Den anden huskat "Holger" som er meget udekat ser vi 4 dage om ugen hvor han
tømmer madskålen et par gange og han har da osse en flot figur.
Den tredie er en Norsk Skovkat "Line" åleslank med en masse pels,og nyder
osse at hun kan spise hvornår det passer hende.
I starten hvor alle tre katte lærte hinanden at kende var der kapløb,
grovædning og stress og optakter til at slåsse om maden da de fik mad 2
gange om dagen,morgen og aften. Det var unødvendigt og vi fyldte skålen op
så tit som muligt indtil de tre fandt ud af at der ike skulle kæmpes mere og
tog maden som en afslappende ting.Nu nyder vi vores katte som er stressfrie
og glade.
Mvh D & L

Fra : Trine Piltoft

Dato : 01-03-02 19:39

Hey Oscar!

Der er ikke noget at gøre - det kan godt være din mor er sød, men hun
har åbenbart også en temmelig sadistisk side, som giver sig til udtryk i
at hun åbenlyst nyder at sulte dig. Sådan må det være - for hun kan da
ikke undgå at se dine pinsler????
Stakkels, stakkels dig - jeg har simpelthen så ondt af dig.
Som jeg ser det er der kun en løsning på problemet - du må simpelthen
løbe hjemmefra øjeblikkeligt inden du dør af sult. Skynd dig at pak det
mest nødvendige (inkl. en evt. tiltusket sparsom madration), og flyt
hjem til os vi har fri adgang til mad døgnets 24 timer :0)
Jeg har godt nok ikke spurgt vores mor hvad hun siger til det, men vi er
6 i forvejen, så en fra eller til betyder vel ikke noget :0)

Hvis det har nogen betydning så er jeg en overlækker sort orientaler -
temmelig elegant, og det passer ihvertfald ikke når min mor siger at jeg
da vist er blevet lidt buttet med alderen. Nææææ - bare kig på Basse som
er en af mine beundrere - han er buttet, men mor siger at det må han
godt være, for han er vores "bamsekat", og hvem skal ellers holde os
varm om vinteren, hvis ikke vi havde ham??

Så bare kom - vi skal nok tage godt imod dig - og du får lov at spise
alt det du vil........og lidt til. Hvis du forspiser dig, kan du
forresten bare kaste det hele op på gulvtæppe - det gør ikke så meget,
for vi har opdraget vores mor til at gøre rent efter os (selv om hun
brokkede sig da der var en der havde ofret sig ned over computeren).

Med mange medlidenhedsspin
fra Tøsen - den dejligste af alle sorte katte

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Jack the Ripper

Dato : 01-03-02 20:04

Det var dog det skrækkeligste jeg har læst endnu.

Mine mennesker siger hele tiden at jeg er for tyk. Faktisk kalder de mig
FED, men de har da godt nok ikke sat mig sådan rigtig på diæt endnu. De
har godt nok fået en grim vane med at blande sådan noget de kalder
"slankekost" i min mad, men hah! jeg har da et hemmeligt våben: Jeg
deler nemlig mennesker med en rigtig gammel tynd kat (og han er SÅ
kedelig for han vil aldrig lege eller slås med mig - han hvæser bare).
Men altså, han må ikke få slankemad fordi han er så gammel og knoglet og
han er bare så pærelet at skubbe væk fra maden og så kan jeg jo bare æde
hans også, efter at jeg har slugt mit eget savsmuld (ja jeg tror de
laver slanke-kattemad af savsmuld, det smager sådan!)

Og så til hende den sorte: Hallo moster, det er MIG der er den dejligste
sorte kat her! Selvom du godt nok ser godt ud på billeder, men det er
mest fordi du ligner mig!

uh, men nu kommer menneskene hjem, så jeg må slutte nu.

Miau

Jack

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-03-02 20:50

"Jack the Ripper" <ernyoka@hotmail.com> writes:

> Og så til hende den sorte: Hallo moster, det er MIG der er den dejligste
> sorte kat her! Selvom du godt nok ser godt ud på billeder, men det er
> mest fordi du ligner mig!

Pas du bare på..!!! *hvæs*
Jeg kan fint få dig slanket, helt uden problemer, motion til du
overgiver dig og så et par dage til... kom du bare ned til mig så vil
du opdage hvorfor kondiløbere er slanke...
For jeg er den dejligste/flotteste sorte mis både nord og syd for alperne...

> uh, men nu kommer menneskene hjem, så jeg må slutte nu.

Ha reddet af et par mennesker hvor ynkeligt..*grr*
> Miau
>
> Jack
Hvæs

Melissa

Jeg frasiger mig ethvert ansvar for hvad hun finder på at skrive her i
gruppen.. Henrik

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Trine Piltoft

Dato : 01-03-02 21:49

> [...]
> du opdage hvorfor kondiløbere er slanke...
> For jeg er den dejligste/flotteste sorte mis både nord og syd for

Hey begge to.

Jeg kan ikke sige andet end at i tager fejl. Alle min mors gæster
fortæller altid hvor deeejlig og smuk jeg er og når jeg er på udstilling
kommer ALLE publikumsmenneskerne hen bare for at kigge på mig. Og I vil
vel ikke påsta at så mange mennesker kan tage fejl?

Fnys og knur......Tøsen

> Jeg frasiger mig ethvert ansvar for hvad hun finder på at skrive her i
> gruppen.. Henrik

Ja det kan jeg godt forstå.... Trine

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-03-02 22:09

"Trine Piltoft" <piltofts@post.tele.dk> writes:

> [...]
> kommer ALLE publikumsmenneskerne hen bare for at kigge på mig. Og I vil
> vel ikke påsta at så mange mennesker kan tage fejl?

Puuhh det er jo kun fordi jeg ikke er der...
Hvem er i ??? jeg kan selv få lov til at sidde ved puteren..
Og nej jeg påstår intet, for jeg ved bedre *grrrr*

> Ja det kan jeg godt forstå.... Trine

var vist en dårlig ide at lære hende at bruge min pc...;D Henrik

Fra : Ann K

Dato : 02-03-02 16:45

Èn eller anden hunmis kaldet Tøsen skrev:
>Og I vil vel ikke påsta at så mange mennesker kan tage fejl?

<> Dette er jo netop et bevis på, hvor lidt denne hunmis har fattet!....
Mennesker er kun mennesker - og derfor begår de fejl!
Få dig dog lidt selvrespekt og opfør dig ordentligt... Du er dejlig,
fordi DU SELV mener det - ikke fordi "nogen" har sagt det!!! Og hvis
dine omgivelser ikke er enig med dig... Tja, synd for dem - det kan da
aldrig blive dit problem!!!

>Fnys og knur......Tøsen
<> Hæ - tør du gentage den udfordring?

HVÆS....... Saga

Og Ann, der faktisk mener at Tøsen da er en dejl........ Av for S***
Saga!!! ;)

Fra : Trine Piltoft

Dato : 02-03-02 17:49

> <> Dette er jo netop et bevis på, hvor lidt denne hunmis har
fattet!....

Riv og hvæs - fornærmer du min intelligens??

> Mennesker er kun mennesker - og derfor begår de fejl!

Ja det ved jeg godt, men i disse tilfælde kan de jo ikke andet end have
ret.....vel?

> [...]
> fordi DU SELV mener det - ikke fordi "nogen" har sagt det!!! Og hvis
> dine omgivelser ikke er enig med dig... Tja, synd for dem - det kan da

JEG mener også selv at jeg er den dejligste af alle - men at folk giver
mig ret ser jeg bestemt ikke noget galt i.

> <> Hæ - tør du gentage den udfordring?

Ja......Fnys og knur, fnys og knur.....

Tøsen

og Trine - der vist skal til at holde godt fat i Tøsen inden vi får et
rigtigt katteslagsmål her på gruppen :0)

Fra : Ann K

Dato : 01-03-02 22:22

Melissa skrev:
>For jeg er den dejligste/flotteste sorte mis både nord og syd for
alperne...

<> Hæ - men ikke øst for Storebælt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Miau Saga

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-03-02 22:57

"Ann K" <tsars@os.dk> writes:

> alperne...
>
> <> Hæ - men ikke øst for Storebælt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> Miau Saga

Oh Saga mit alter ego går det godt ??
Mit menneske har endelig bestilt mit fødselsdagsgave og juble den
kommer på mandag, så er der en chance for at han bliver færdig med at
samle den til min fødselsdag *gg-spin*

Og jeg havde såmæn slet ikke tænkt på dig ;((
Var bare et par opkomlinge som skulle sættes på plads...
Ungdommen nu til dags, slet ingen respekt..*grrr*
Hvis nu de bliver ved kan vi så ikke lige slå os sammen mod dem ?? *spin*

Fra : Ann K

Dato : 02-03-02 14:35

Hej Melissa

>Oh Saga mit alter ego går det godt ??
<> Jepper - er dog lidt utilfreds med, at jeg ikke må lege med Mandens
hestehale... Hvis ikke det er et nyt stykke legetøj til mig, hvorfor har
han så ladet håret gro????

>Mit menneske har endelig bestilt mit fødselsdagsgave og juble den
kommer på mandag, så er der en chance for at han bliver færdig med at
samle den til min fødselsdag *gg-spin*
<> Mit fø's'da's-ønske bliver aldrig opfyldt! Er holdt op med at tro
på Katte-Guden... Han har stadig ikke fjernet de tre møgkatte, der bor
hos Ann...
Har heller ikke brug for et kradse-klatre-træ... jeg bruger blommetræet
i haven eller kommoden i mit værelse (osse selv om jeg ikke må!)...

>Og jeg havde såmæn slet ikke tænkt på dig ;((
<>*HVÆS*. Det er ikke klogt at overse mig!

>Var bare et par opkomlinge som skulle sættes på plads...
Ungdommen nu til dags, slet ingen respekt..*grrr*
<>Åh , ja... der er kommet en ny hunmis i kvarteret... tror du ikke at
jeg fandt hende vandrende rundt i MIN have... Nå, det varer nok et
stykke tid, før hun tør at komme her igen!!! *spinde - og slikke såret
på skulderen*

>Hvis nu de bliver ved kan vi så ikke lige slå os sammen mod dem ??
*spin*
<> Jo, da ... Men vil det ikke være lidt synd???
Har du for resten hørt om hende Tulle, som vist osse skulle være en
ordentlig hunmis???
Måske skulle vi give hende et kursus, så hun bliver helt rigtig

Miauu Saga

Fra : Fie

Dato : 02-03-02 19:00

Hej Saga & Melissa
(snip)

> [...]
> ordentlig hunmis???
> Måske skulle vi give hende et kursus, så hun bliver helt rigtig

Ingen brug for kursus her *strække* *spinde* Jeg _har_ fået opdraget på mine
mennesker *hihi* Jeg har endda fået oparbejdet et specielt ansigtsudtryk, så
når Fie herhjemme vover at gå på arbejde gør hun det ikke med god
samvittighed *gnæk* Er I klar over hvor mange gaver og nus, man kan få på
den konto?! Miin gamle legekammerat er jo kommet til et andet hjem, hvor det
er meningen, at han skal prøve at være ude *addrrr baddrr* Jeg HAR set al
den sne idag, og ikke 10 dåser makrelguf med majs kunne lokke mig derud! Men
jeg slap da af med det lille overgearede monster, som konstant uglede min
pels (savner lidt tumleturene, men man ved jo ikke, hvad man får næste gang,
mor kommer hjem med en legekammerat, så jeg nyder at være ene-herskerinde
Mor savner ham vist mere end mig *kedsommeligt gab*

Men jeg arbejder på at få mine mennesker opdraget til at sætte mig som 1.
prioritet på budgettet! Personligt ville jeg mene, at et ekstra
gulv-til-loft klatretræ er vigtigere end den store harddisk, som min far
snakker om! *Fnys*
I er og bliver mine idoler, Saga & Melissa

*spind & næsemæz*
Tulle

Fra : Ann K

Dato : 02-03-02 23:24

Miav Tulle.

>Ingen brug for kursus her *strække* *spinde*
<> Fint!!! men jeg er nu sikker på at du sagtens kunne blive bedre ;)

>Jeg har endda fået oparbejdet et specielt ansigtsudtryk, så
når Fie herhjemme vover at gå på arbejde gør hun det ikke med god
samvittighed *gnæk*
<> Hvis du virkelig skal vise, hvor utilfreds du er med den situation,
så find (helst) Mandens dyreste sko/støvler... og tis så på dem... Jeg
lover dig at dét rykker!

>Er I klar over hvor mange gaver og nus, man kan få på
den konto?!
<> Jepper! Men prøv bare det der med tisset... Dine mensker vil gøre ALT
for at finde ud af, hvad der kan gøre dig glad igen... lækker mamse,
andet grus, mere opmærksomhed

>Miin gamle legekammerat er jo kommet til et andet hjem,
<>Altså... 1'ste lektion i mit og Melissas kursus drejer sig om at UNDGÅ
at få en legekammerat! Andre katte tager mensker's opmærksomhed fra det
vigtigste... nemlig dig!

>....... han skal prøve at være ude *addrrr baddrr* Jeg HAR set al
den sne idag, og ikke 10 dåser makrelguf med majs kunne lokke mig derud!
<> Hæ - sne er ikke et problem... man ser at det har sneet og forlanger
så bare at blive lukket ind i soveværelset, hvor man så lige tager en
heldagslur
Men hvis du godt kan lide majs, så lad dog som om du kan lokkes......

> Mor savner ham vist mere end mig *kedsommeligt gab*
<> Samme her, da min ene søn døde... jeg var lykkelig, men Ann og Manden
var meget kede af det

> [...]
prioritet på budgettet! Personligt ville jeg mene, at et ekstra
gulv-til-loft klatretræ er vigtigere end den store harddisk, som min far
<> Mensker og deres prioritering *fnys* Ann skal have en ny knallert og
så skal jeg alligevel ikke have et klatretræ i hendes nye værelse
Det er da vigtigere at jeg har det godt og er glad ( i hvert fald for
Mandens sko ;) end at Ann kan komme på arbejde! Manden har lige købt sig
en fladskærm til 'puteren... men mig er der ingen, som tænker på - hmmm
hvor var det nu, jeg så hans cowboy-støvler???

>I er og bliver mine idoler, Saga & Melissa
<> Ihhh - takker

Miauu Saga

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-03-02 08:40

"Ann K" <tsars@os.dk> writes:

> Miav Tulle.

> <> Fint!!! men jeg er nu sikker på at du sagtens kunne blive bedre ;)

Ja, noget kunne tyde på det..

> <>Altså... 1'ste lektion i mit og Melissas kursus drejer sig om at UNDGÅ
> at få en legekammerat! Andre katte tager mensker's opmærksomhed fra det
> vigtigste... nemlig dig!

Ja og så er de irriterende, vil lege, tager de gode pladser, spiser
ens mad bare fordi man vil nyde den over flere omgange og kommer
rendende når mennesket endelig vil lege lidt...*grrr*

> [...]
> en fladskærm til 'puteren... men mig er der ingen, som tænker på - hmmm
> hvor var det nu, jeg så hans cowboy-støvler???

Jeg har fået mit menneske til at indse at det er langt vigtigere at
jeg går sådan et gulv til loft klatretræ end at han får en ny harddisk
eller nogle bøger om computere, han må klare sig med det han har..*spin*

> <> Ihhh - takker
Takker også herfra, meget tyder på at du nok skal blive en rigtig
damemis en dag..;-D

> Miauu Saga

Ps. Saga, lyder bestemt som om at vi her har en god elev med
muligheder i, måske vi endda kan være så heldige at det smitter lidt
af på nogle af de andre misser i gruppen *grumt spin*

--
Med miauu & venlig hilsen
Melissa & Henrik

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-03-02 08:29

"Ann K" <tsars@os.dk> writes:

Miauu Saga

> <> Jepper - er dog lidt utilfreds med, at jeg ikke må lege med Mandens
> hestehale... Hvis ikke det er et nyt stykke legetøj til mig, hvorfor har
> han så ladet håret gro????

øhh mennesker er nogle underlige nogen, for jeg må heller ikke lege
med mit menneskes hestehale. Han siger at han er pænest med hestehale,
jeg er da ligeglad han skal bare gøre som jeg siger og så kan han have
en pose overhovedet..

> <> Mit fø's'da's-ønske bliver aldrig opfyldt! Er holdt op med at tro
> på Katte-Guden... Han har stadig ikke fjernet de tre møgkatte, der bor
> hos Ann...

Måske de har en særaftale med katte-guden, træls...*grrr*

> Har heller ikke brug for et kradse-klatre-træ... jeg bruger blommetræet
> i haven eller kommoden i mit værelse (osse selv om jeg ikke må!)...

Jeg må jo kun komme ud i snor og der er ikke rigtig nogen træer, hvor
jeg bor ævæv, men ham mennesket ville gerne give mig noget godt til
min fødsdag, så han valgte sådan et, måske tror han at jeg så sparer
lidt på sofaen og stolene som efterhånden ligner et godt slidt
kradsebræt, han bliver klogere..*gg*spin*

> <>*HVÆS*. Det er ikke klogt at overse mig!

Jeg undskylder mange gange, men jeg blev altså så sur...

> [...]
> jeg fandt hende vandrende rundt i MIN have... Nå, det varer nok et
> stykke tid, før hun tør at komme her igen!!! *spinde - og slikke såret

Udemærket... nogen har slet ingen respekt for andres ejendom.. *grr-hvæs*
Jeg skynder mig også at sende et god bedring spin og et næsemøz i
håbet om at såret heler hurtigt..

> *spin*
> <> Jo, da ... Men vil det ikke være lidt synd???

Nej det synes jeg ikke, fordi det måske kan lære dem lidt respekt..

> Har du for resten hørt om hende Tulle, som vist osse skulle være en
> ordentlig hunmis???
> Måske skulle vi give hende et kursus, så hun bliver helt rigtig

Ja, jeg har hørt om hende, bestemt en yngre dame med muligheder i..*spin*
Så lad os give hende nogle flere fif, så hun kan blive helt rigtig..

Fra : Ann K

Dato : 02-03-02 17:02

Øhhhhhhhmmm.... hva' var det nu jeg ville??
Hmmmm - nå ja Slankekur..... Tror nok det er så'n no'et jeg har været på
i et par år!?
Min dyrlæge sagde at det var på tide at man så, at jeg faktisk havde
ben! Lidt uforskammet - men hun er nu ellers sød nok (gi'r go'e guffer
;)
Jeg har været ved at dø af sult - og dét vil jeg ikke opleve igen, så
jeg spiser lige så snart jeg ka' se mit snit til det!
Jeg er ked a'et Oscar, men hvis dine men'sker har bestemt at du skal
slankes, så d'ar al'så ikk' no'et du ka' gøre ve'et
Det værste er at jeg hele tiden var sulten!!! Men så begyndte Ann at
blande nogen af vovsernes ris op i min opblødte tørkost... godt nok er
det ikke ligefrem det allerbedste mam, men det kunne da glide ned!
Men nu er Ann begyndt at lade mam'men stå fremme... min pap-bror Aske
kan nemli' ikk' tåle, ikk' at kunne spise, når han vil... men til
gengæld er der kun slankemam i skålen... vi får dyrlægens slankemam,
blandet med RC indoor/light i forholdet 1:4... og det smager ret godt!
Jeg HAR tabt mig... lidt! Det er al'så svært, når nu mam er det
bedsteste jeg ved!

Nå - øhh - jeg må hellere slutte... siger man farvel eller miav eller...
Nej, nu ved jeg det!!!
"Bon Appetit"
Ranje ( med det lidet flatterende kælenavn "Tykmis")

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-03-02 20:25

Harj Oscar

Mor har ellers fortalt at din mor er ret sød - men der er da vidst noget
at mor har MISforstået. Hun er da ikke sød, når hun er sådan over for dig

Mig og Neo får alt det vi kan spise. Vi er da bestemt ikke for tykke
Kun lidt for korte *fnis*

Kan du ikke spæne lidt rundt, hver gang din mor kigger på dig
- så hun tror du motionere en hel masse Og når hun tror det,
så får du sikkert mere mad igen *spinde*

Brum brum *mase møve* Neo her - Hey Oscar vælt din madskål
og lav en masse larm med den, så skal du bare se - så kommer din
mor løbende og fylder skålen op med mad. Det trix virker her hver gang
Gosh! Har du huset fuld af tøzer? Sig mig har din mor ikke forstået
at det er tøzerne som IKKE skal have så meget mad? Vi hankatte
skal have et godt sul, så vi kan tage os godt ud hehe

Miiiiiav vi piger skal altså oz ha' en flot figur - Dixie her *spinde*

Nå men Oscar, håber din mor finder ud af at hun er forkert på den
Men hvis du stikker af, så kom op til os - vi skal nok sætte poter på
landkortet
så du kan finde frem *spinde* Og her kommer du ikke til at sulte

Miav fra
Dixie & Neo
www.nepton.dk/catz

Fra : AEK

Dato : 01-03-02 20:56

Iiiih altså, hvor er I alle flinke ved mig.
Jeg kan forstå, at I også er halv buttede - og alligevel må I spise så
meget - den går altså IKKE her.

Hey Neo - det der med madskålen er afprøvet MANGE gange - uden held. P.s. :
Mellem os to Herrer - Har Dixie en kæreste ?

Og hej Tøsen : Det hedder min søster også. Hun er rigtig søøøød, men også en
harpe til tider. Hvaaaaaa´ har du mon en kæreste ?
Og Nikita : Hi hi , sikke mange skønne pigebreve, jeg får.....fniiz. Er du
ledig ? Hvis ikke du kan lide mig, er der Neo.

GODT NYT.
Min far har ringet, han kommer nemlig hjem i morgen tidlig.
Og ved I hvad : Han har købt noget til os, han vil ikke fortælle hvad. MEN
jeg har en anelse om, at det er guf !
Mor tager på arb. , når han kommer hjem - så kan I alle tro, at Bassedrengen
her , kan få alle 4 hjul i luften og gøre sig til !
Nu skal der altså " Nye boller på suppen ".

Og jow jow, vi drenge skal have mere end I tøser......
Dog er det ikke gået op for mine forældre - det gør det nok heller aldrig.

Ude i gangen har Tøsen & jeg hver vores skål til tørfoder. Tilde har sin
mad i køkkenet - den er ALTID fyldt op. jeg kan ikke komme derud, medmindre
mine forældre er der.
Nåååå, men sometider tager jeg fusen på min mor. Når vi har gæster, sidder
de der og hyggesnakker . Jeg ligger mig pænt tæt på Tildes skål. Lige så
stille får jeg mig møvet frem - haps, så skynder mig at putte EN MASSE foder
i munden og så fiser jeg ud af køkkenet - fniiiiz.
Andre gange, når Tøsen & jeg får foder - når hun så er mæt, hun spiser ikke
det hele på en gang, så daffer hun af ! Og joooo, når min skål er tom, så
rykker jeg da bare videre til hendes ..... Dum er jeg da ikke...*G*

Jeg vejer, ligesom , Tøsen : 5 kg. Det er også fint nok, men problemet er
mine ben : de er nemlig ret korte , og så virker jeg tyk...snøft.

Nå , men TAK til alle Jer, som stiller et nyt hjem klar til mig - hvis min
moooar ikke snart vågner op.

Kan I alle have en god weekend.......Og jeg har stadig ingen kæreste......

Spind fra

Oscar.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-03-02 21:08

:
> Mellem os to Herrer - Har Dixie en kæreste ?

Nej det har hun ikke, hun har ellers gjort sig til over for mig og vil
nusse/vaske/putte - men der siger jeg sgu fra. Jeg gider det ikke.

hej Tøsen Og Nikita : Hi hi , sikke mange skønne pigebreve, jeg
får.....fniiz. Er du
> ledig ? Hvis ikke du kan lide mig, er der Neo.

Neeeeeeeeeej jeg vil ikke ha' en kæreste - men en god slåsven ville være ret
så godt

Held og lykke med at få din far til at give dig lækkerier - der er da en
mulighed, når nu din slemme mor skal på arbejde hehe

Hold halen højt min ven, du skal ikke lade dem bestemme.

Neo
www.nepton.dk/catz

Fra : Trine Piltoft

Dato : 01-03-02 21:22

> Og hej Tøsen : Det hedder min søster også. Hun er rigtig søøøød, men
også en
> harpe til tider. Hvaaaaaa´ har du mon en kæreste ?

*fnis* ikke mere - da jeg var yngre var jeg lidt løs på tråden, og hver
gang kom der killinger ud af det. En dag tænkte jeg at nu skulle det
pjat være slut, og så spillede jeg syg så mor tog mig med til dyrlægen -
og ganske rigtigt - nu får jeg ikke længere killinger.
Jeg har dog en datter som også bor her og jeg nyder at få lov til at
være mormor i stedet for. Alle fornøjelserne, men man slipper for de der
frygtelige smerter når killingerne skal ud af maven.
Min datter, som hedder Flamme, er iøvrigt ledig på markedet, og jeg hørt
min menneskemor mumle noget om at det vist snart er på tide at hun skal
giftes. Måske var det noget for dig Oscar?? Min datter er frygtelig tynd
(selv om hun har en god og sund katteappetit), og måske kunne du være
med til at sørge for at mine børnebørn får lidt mere sul på kroppen??

Spin og mjauv fra Tøsen

Fra : AEK

Dato : 01-03-02 21:45

> [...]
> (selv om hun har en god og sund katteappetit), og måske kunne du være
> med til at sørge for at mine børnebørn får lidt mere sul på kroppen??

Don Oscar de la Hoya er på banen igen. Blev lige nødt til at skubbe mor fra
comperen, igen.
Det lyder ret spændende med Flamme. Dixie vil åbenbart ikke noget - hvis
hun ombestemmer dig , kan jeg jo sagtens have 2 kærester.

MEN Tøsen, vi skal lige have noget på plads, inden vi taler giftemål. Vi
skal jo have rent mel i posen.....
Min " onde " mor har altså sørget for , at jeg ikke kan føre slægten
videre...piv. Som tidligere nævnt , efter dyrlægebesøg, røg jeg på " kur ".
Det er fordi, at jeg da røg " under kniven ".
Pludselig derefter tog jeg på, blot jeg kiggede på maden. Dumme dyrlæge.

Så hvis Flamme absolut vil have killinger, må jeg desværre melde pas -
ellers kan vi sagtens finde ud af noget sjovt....fniiiz.
De andre høns herhjemme vil gerne være kærester med mig - meeen det gider
jeg alligevel ikke. Det er rigeligt, at vi skal sove pote i pote.
Samt, at de vil nusse og vaske mig - okaaaay, det er da også en smule
dejligt.
Men jeg vil gerne have en rigtig kæreste, som jeg kan vise frem..hi hi.

Kærlig hilsen

Oscar.

Fra : Trine Piltoft

Dato : 01-03-02 22:48

> MEN Tøsen, vi skal lige have noget på plads, inden vi taler giftemål.
Vi
> skal jo have rent mel i posen.....

Ja tak - det er nok det bedste.

> Min " onde " mor har altså sørget for , at jeg ikke kan føre slægten
> videre...piv. Som tidligere nævnt , efter dyrlægebesøg, røg jeg på "
kur ".

Undskyld - jeg havde kun læst det der med kuren, for detr var altså det
værste synes jeg.....

> Så hvis Flamme absolut vil have killinger, må jeg desværre melde pas -
> ellers kan vi sagtens finde ud af noget sjovt....fniiiz.

Flamme her: Det er min mor Tøsse der vil have jeg skal have killinger -
bare fordi hun vil have lov at nusse med dem, men det er mig der har alt
besværet!!
Næ nej - jeg synes skam det er fint at du har fået ordnet det lille
problem, så er der ikke så meget bøvl :0)
Min menneskemor siger godt nok at hun har fundet en rigtig mand til mig,
meeeeeen der er vist et lille stykke tid til vi skal giftes, så vi to
kan da godt pjanke lidt i mellem tiden *fnis* - jeg er ihvertfald stadig
ledig på markedet.

> De andre høns herhjemme vil gerne være kærester med mig - meeen det
gider
> jeg alligevel ikke. Det er rigeligt, at vi skal sove pote i pote.

Ja, her skal der altså lidt mere mand på bordet - men altså du får jo
også lidt mere føde og dermed får du sikkert også flere mandekræfter
hvis du kommer og bor her :0)

> Samt, at de vil nusse og vaske mig - okaaaay, det er da også en smule
> dejligt.
> Men jeg vil gerne have en rigtig kæreste, som jeg kan vise frem..hi
hi.

Du har vel set billedet af mig - jeg er ret så præsentabel hvis jeg selv
skal sige det!

Tøsen: Jamen det er jo klart når du har mig som mor.....

Kærlig hilsen din kæreste og svigermor....

Fra : AEK

Dato : 01-03-02 23:21

Hej Flamme !

Jeg synes, at du ser yndiiiiiig ud.
Kommer du også til Hedensted ?

Jeg er en rigtig " mand " , dog mener min far, at jeg er en
tøsedreng....hmpf !

Er nødt til at slutte - min mor siger, at vi skal i seng NU !

Nys nys

/ Oscar.

Fra : Trine Piltoft

Dato : 01-03-02 23:35

> Hej Flamme !
>
> Jeg synes, at du ser yndiiiiiig ud.

Taaaaaak, hvor har du ganske ret.

> Kommer du også til Hedensted ?

Nej, det kan jeg ikke - det er noget med at jeg ikke kan udstilles mere
i Danmark før jeg har været et par gange i udlandet. Det er vel også
kaun rimeligt at jeg skal til udlandet, så de også kan beundre mig?

> Jeg er en rigtig " mand " , dog mener min far, at jeg er en
> tøsedreng....hmpf !

hmmmm og hvad forstand har han på det om jeg må spørge??

> Er nødt til at slutte - min mor siger, at vi skal i seng NU !

Jep - det skal jeg også - man skal jo have sin skønhedssøvn :0)
> Nys nys

Nys
Flamme

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-03-02 23:01

"AEK" <5678@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Det lyder ret spændende med Flamme. Dixie vil åbenbart ikke noget - hvis
> hun ombestemmer dig , kan jeg jo sagtens have 2 kærester.

iiiiiiiihhh Oscar altså - jeg vil da gerne ha' en kæreste, men jeg forsøger
jo at gøre Neo blød i poterne
Har bare på fornemmelsen at det først bliver om mange år *snøft*
Men jeg har masser af tid, så mon ikke det lykkedes.
I mellemtiden kan jeg da godt nusse lidt på dig Men kun hvis du vil
putte?

Miiiauu fra
Dixie
www.nepton.dk/catz

Fra : AEK

Dato : 01-03-02 23:17

> I mellemtiden kan jeg da godt nusse lidt på dig Men kun hvis du vil
> putte?

Hey Dixie !

Du finder aldrig en , der eeeeelsker at putte mere end jeg
gør........fniiiiz.
Jeg vil gerne kissemisse lidt med dig også........Samtidigt med , at jeg har
Flaame, men det er vel ok med dig - du har jo også Neo !
P.S. Jer er smaddergod til at vaske i ansigtet. Hvis vi skal putte, skal
det altså være tæt - gider ikke det der med, at skal ligge ½ meter fra
hinanden.

Fra : Birgitte

Dato : 02-03-02 19:20

Hej Oskar
Jeg tror jeg har fundet løsningen på dit problem
Begynd at træne.... ja du ved løbe lidt, hoppe lidt, rulle lidt, spæne efter
legetøj og du vil se at det der "lidt løse på maven" hurtig bliver fast igen
da det nu er blevet til muskler istedet for.
Og muskler kræver virkelig god og nærende mad, så på den måde slår du 2
fluer et smæk

Missekram fra Birgitte's Berlinetta, der lige nu også har flommemave, men
det skyldtes helt og aldeles, at jeg lige har haft killinger og i den tid
har menuen kun stået på killingefoder.
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : AEK

Dato : 03-03-02 17:13

Hey Girls !

Hi hi, min far kom hjem i går morges - jubiiiiiii.
Normalt får vi aldrig dåsemad , men tørfoder i stedet.
MEN i går havde min skønnne far købt dåsemad, det smagte himmelsk.

Over til det mere alvorlige.
Dette er mit sidste " ophold " ved comperen for denne gang - men kommer på
en anden gang, hvis jeg får brug for I skønne kvinders hjælp.
Mine forældre er blevet enige om, at jeg IKKE må løbe hjemmefra.
Gør jeg det, har de truet med at hive mig hjem i halen.....*Hvæææææs*

Min far har drillet mig og sagt : Oscar , efter 2 min. alene i den store
verden, kan du ikke længere undvære din elskede moar !

Det er en MEGET stille dag her. Far & mor havde i går gæster , hvad endte i
en bytur , hvad har medført hovedpine over hele linien ....mennesker !

Menner, at mine forældre har forstået, at jeg fremover SKAL have min. 5
tørpiller mere om dagen - så bliver jeg hjemme hos dem.

Det var alt for denne gang. Jeg trækker mig tilbage og nyder mit liv - for
min moaaaaar er jo ret dejlig.
Samt , min fars hoved gør ondt lige nu, så jeg daffer over og plejer ham.

Birgittte : dit råd er afprøvet, mange gange - uden held. Jeg kan rulle,
springe, danse , løbe o.m.a. - min form ændrer sig ikke.

Hilse fra min mor.

Stort kindkys fra mig,
Don Oscar de la Hoya.